کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۸۲۷۹
تاریخ خبر:

مروری بر ویدئوهای پربازدید هفته در فضای مجازی

روزنامه هفت صبح | ‌این هفته انفجار مهیبی در کارخانه الکل در قم رخ داد که ویدئوهای آن از زوایای مختلف توسط شهروندان گرفته شده بود و در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شد. یک اتفاق عجیب این بود که تعدادی از دانش‌آموزان در شرایط اوج کرونا تجمع ترتیب داده بودند که به برگزاری حضوری امتحانات اعتراض کنند!

ماجرای گورخرهای آفریقایی باغ‌وحش صفادشت یکی دیگر از اتفاقات جنجالی هفته بود که مفصل در روزنامه هفت صبح هم به این ماجرا پرداخته شد. بیهوش شدن ناگهانی مهمان یک برنامه در شبکه ورزش، اظهارات کیانوش جهانپور که تا الان سه مرتبه کرونا گرفته و یک ویدئوی تلخ حیوان آزاری در شرق مازندران از دیگر سوژه‌های ویدئوی پربازدید این هفته بود. ضمن اینکه یک ویدئو هم خیلی دیده شد از اقدام عجیب کارکنان شهرداری یکی از شهرهای جنوبی کشور که درخت را قطع کردند و دقیقا افتاد روی یک خودروی پراید در حال حرکت. این ویدئو اما قدیمی بود و چند سال پیش در اهواز رخ داده بود.

‌در ترندهای این هفته یوتیوب موزیک ویدئوی جدید بیلی ایلیش به نام «قدرت تو» مورد توجه قرار گفته و حدود ۴۰ میلیون مرتبه دیده شده. این در حالی است که همکاری جی‌زی و دیجی خالد در موزیک ویدئوی جدیدشان بیشتر از ۱۰میلیون مخاطب نداشته.یکی از اتفاقات جالب دیگر هم اینکه ویدئوی تبلیغاتی‌ای منتشر شده از شمشیر نوری جنگ ستارگان در دنیای واقعی که توسط والت دیزنی ساخته شده و قرار است تا سال ۲۰۲۲ میلادی به بازار عرضه شود.

کدخبر: ۳۸۸۲۷۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر