کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۷۷۲۶۰
تاریخ خبر:

مرد و زن قاتل پس از فرار بچه‌دار شدند

روزنامه هفت صبح | مرد جوانی که شوهر زنی را کشته بود، پس از فرار با همسر مقتول در شهر همدان تشکیل خانواده داده بود که‌ بالاخره شناسایی و دستگیر شدند. اواخر سال ۹۱ بود که دختری جوان پای در کلانتری رودهن گذاشت و از گمشدن پدرش خبر داد. او مدعی بود پدرش که با همسر دوم خود زندگی می‌کند از مدتی پیش گمشده است و هیچ کسی از او خبر ندارد.

از آنجایی که این دختر جوان به همسر دوم پدرش مشکوک بود قرار شد او را برای انجام تحقیقات به کلانتری ببرد. اما همسر دوم پدرش بصورت ناگهانی مدت‌ها متواری می‌شود. تحقیقات برای دستگیری این متهم ادامه داشت تا اینکه در سال ۹۵ بالاخره همسر دوم پدر این دختر جوان دستگیر و روانه مرجع انتظامی شد.

او که در ابتدای امر منکر هرگونه داشتن خبر از شوهرش بود، دربازجویی‌های فنی پلیس لب به اعتراف گشود. اوگفت: شوهرم از من درخواست‌های نامشروعی داشت و من به درخواست‌های او جواب منفی می‌دادم تا اینکه جانم به لبم رسید و موضوع را با کاظم که عاشق من شده بود درمیان گذاشتم.

او ابتدای امر کشتن همسرم را درست نمی‌دانست ولی با توضیحات من قبول کرد شوهرم را بکشد.یک شب در حالی که به او قرص‌های خواب‌آور خورانده بودم کاظم به خانه ما آمد. من دست و دهان شوهرم را نگه داشتم و کاظم نیز با چاقویی که از آشپزخانه برای سلاخی کردن شوهرم آورده بودم او را کشت و در نهایت جسد شوهرم را پای درخت گردو در باغچه حیاط خاک کردیم.

در ادامه کاظم نیز شناسایی و دستگیر شد و با توجه به مدارک موجود در پرونده و بخصوص اعترافات فاطمه همسر مقتول، لب به اعتراف گشود و گفت: آن شب با درخواست فاطمه به خانه‌اش رفتم و بعد از کشتن شوهرش تصمیم گرفتیم تا مقتول را زیر درخت گردو خاک کنیم. پس از آن با توجه به اینکه دختر مقتول متوجه ماجرا شده بود و ما نیز از ابتدای امر قصدمان از کشتن مقتول، ازدواج با یکدیگر بود بدون اینکه هویت فاطمه مشخص شود به شهرستان همدان رفتیم .

آنجا با شناسنامه زنم که فوت شده بود مدتی فاطمه با من زندگی کرد و حتی وقتی که بچه‌مان در سال ۹۳ به دنیا آمد با شناسنامه همان زن سابق‌ام برایش شناسنامه گرفتیم. در ادامه با توجه به اعترافات صریح متهمان جسد نیز کشف و شناسایی شد که با صدور کیفرخواست علیه متهمان پرونده به زودی آنها در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه خواهند ایستاد.

کدخبر: ۲۷۷۲۶۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر