کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۰۳۵۱۲
تاریخ خبر:

مدیر رستوران‌، سارق‌ از آب درآمد

روزنامه هفت صبح | اموال داخل رستوران به ارزش سه میلیارد ریال توسط مدیر آن سرقت شد. رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مدیر رستورانی خبر داد که با جلب اعتماد مالک رستوران، اموال داخل رستوران را به ارزش سه میلیارد ریال سرقت کرده بود.سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری در تشریح این خبر اظهار کرد:

دهم اردیبهشت ماه امسال پرونده‌ای به دادخواهی فردی که از مالکان رستورانی بود با موضوع سرقت اموال رستوران توسط کلانتری ۱۲۷ نارمک برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران ارسال شد. شاکی با حضور در پایگاه چهارم اظهار داشت، اسفند ماه سال گذشته مدیریت رستوران را به یکی از دوستانم به نام مسعود ۳۵ساله سپردم.

ولی هفتم اردیبهشت امسال متوجه شدم تعداد زیادی از اموال داخل رستورانم شامل: سماور زغالی مسی، آمپلی‌فایر، چند باکس تنباکو، دستگاه اسپرسو ساز و… به ارزش سه میلیارد ریال از داخل رستوران سرقت شده است.این مقام انتظامی ابراز داشت: کارآگاهان پس از اظهارات شاکی به منظور بررسی صحت و سقم قضیه به محل رستوران اعزام و طی بازدید مشخص شد، هیچگونه آثار تخریبی روی در‌ها و پنجره‌های رستوران وجود نداشت.

محیط و محل ساختمان رستوران در جایی قرار داشت که امکان ورود سارق از بیرون به داخل آن امکان نداشت.وقتی احتمال وقوع سرقت از بیرون رد شد مجدداً شاکی به پایگاه چهارم دعوت و او در ادامه اظهاراتش گفت: مسعود از دوستانش بود ولی بعد از اینکه متوجه شدم سرقت رخ داده او رستوران را ترک کرد و در حال حاضر از وی نشانی ندارم.

*** ورود پلیس برای یافتن مدیر رستوران
رئیس پایگاه چهارم با اشاره به اینکه در گام بعدی از تحقیقات پلیسی، کارگران رستوران تحت بازجویی پلیسی قرار گرفتند، گفت: یکی از کارگران که توسط مسعود برای کار در رستوران معرفی شده بود به کارآگاهان اعلام کرد چند شب قبل از وقوع سرقت مسعود به او دستور داده است که آخر شب دوربین‌ها را قطع کنم و همان شب دوربین‌های رستوران را قطع و راهی منزلم شدم.

بعد از اطلاع ماموران از این اقدام مسعود برای قطع کردن دوربین‌ها،‌ دستگیری مسعود در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت ولی متأسفانه جا و مکانی از او به دست نیامد تا اینکه در گام بعدی از تحقیقات مشخص شد متهم یک دستگاه خودروی سواری پراید دارد و با هماهنگی‌های قضایی دستور توقیف خودروی وی صادر و در نهایت متهم در حالی که سوار بر خودرواش بوده در سیزدهم آبان ماه سال جاری توسط مأموران کلانتری ۱۴۷ گلبرگ دستگیر و خودروی وی توقیف می‌شود.

*** اعترافات متهم به سرقت
این مقام پلیسی با بیان اینکه متهم به همراه خودروی توقیفی به پایگاه چهارم تحویل داده شد، بیان داشت: مسعود در اعترافاتش گفت زمانی که کارگران خواب بودند و دوربین‌ها خاموش بود، اموال را سرقت و به شهرستان پردیس خانه مجردی‌اش انتقال داده است. سپس در پایش‌های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه‌دار بوده و پیش‌تر تحت عناوین مجرمانه جعلی نظامی و دولتی کلاهبرداری کرده و دستگیر شده است.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی پایتخت ادامه داد: با دستور قضایی تیمی از کارآگاهان به مخفیگاه متهم اعزام و در بازرسی از آن محل اموال سرقتی رستوران و همچنین تعدادی البسه‌های و تجهیزات نظامی و مقادیر زیادی لوازم‌التحریر و عروسک‌های نو، لوازم یدکی خودرو و… کشف و به پایگاه چهارم انتقال یافت.نثاری گفت: با توجه به دستگیری سارق و کشف اموال سرقتی، متهم با صدور قرار قانونی از سوی شعبه یکم دادیاری دادسرای ناحیه ۱۵ تهران برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کدخبر: ۳۰۳۵۱۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر