کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۲۸۰۸
تاریخ خبر:

محبوب‌ترین کتاب داستان ‌‌دانشجویان آمریکایی

روزنامه هفت صبح | طبق آمارها و اطلاعات منتشر شده توسط موسسه و سایت اوپن‌سیلابس، فرانکشتاین اثر مری شلی محبوب‌ترین کتاب داستان در بین دانشجویان آمریکایی در یک سال گذشته بوده است. به گفته این موسسه در سال گذشته بیش از ۵ هزار بار این کتاب در کتابخانه‌های دانشگاهی به امانت گرفته شده است.

سازمان اوپن‌سیلابس یک سازمان خصوصی و غیرانتفاعی آمریکایی است که سال‌ها در حوزه جمع‌آوری اطلاعات و آمارهای مربوط به کتابخانه‌های دانشگاهی در کشور آمریکا فعالیت می‌کند. یکی از برنامه‌های جانبی این سازمان آموزش نویسندگی و تشویق نویسندگان جوان برای نوشتن رمان است. این موسسه در آخرین آمارها محبوب‌ترین کتاب‌ها را در بین دانشجویان اعلام کرده است که در فرانکشتاین محبوب‌ترین کتاب داستان بوده است.

بر اساس این گزارش محبوب‌ترین کتاب در بین دانش‌آموزان نیز کتاب ویلیام استرانک با عنوان «ضروریات استایل» لقب گرفته است. طبق اطلاعات منتشرشده توسط موسسه آمریکایی در بین لیست ۱۰۰کتاب محبوب دانشجویان و دانش‌آموزان آمریکایی، ۲۲کتاب اثر نویسندگان زن هستند. محبو‌ب‌ترین کتاب علوم کامپیوتر نیز در بین دو قشر کتاب توماس کورمن با عنوان «مقدمه الگوریتم‌ها» است.

فرانکشتاین دانشمند جوان و جاه‌طلبی است که با استفاده از کنار هم قرار دادن تکه‌های بدن مردگان و اعمال نیروی الکتریکی جانوری زنده به شکل یک انسان و با ابعادی اندکی بزرگ‌تر از یک انسان معمولی می‌سازد. موجودی با صورتی مخوف و ترسناک که بر همه جای بدنش رد بخیه‌های ناشی از دوختن به چشم می‌خورد. این موجود تا بدان حد وحشتناک است که همگان، حتی خالقش از دست شرارت‌های او فرار می‌کنند.

توضیحات

*

توضیحات

*

کدخبر: ۳۷۲۸۰۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر