کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۶۸۲۱
تاریخ خبر:

ما با دیدن تخت دو نفره تحریک نمی‌شویم!

عصرایران/مصطفی داننده: «نقی» و «هما» زن و شوهر معروف سریال پایتخت، روی تخت دو نفره با هم حرف می‌زنند، آنهم نشسته. دیالوگ‌های خنده‌داری میان آن دو رد و بدل می‌شود و سریال پیش می‌رود و حال مردم هم با دیدن‌اش در روزهای ناخوشی، خوش می‌شود.

بعد از تمام شدن این قسمت از سریال، ناگهان نظرات عجیب و غریب درباره این سکانس در فضای مجازی مطرح شد. یکی توییت زد که «نمایش تخت دو نفره زن و شوهر تو صداوسیما سابقه داره یا من روی پایتخت ۶ و قبح شکنی‌هاش حساس شدم.»

آنقدر بحث در این باره داغ شد که محسن تنابنده یا همان نقی پایتخت این تصور را در صفحه اجتماعی خود منتشر کرد و زیر آن چهار ایموجی بوسه و دو ایموجی قلب قرار داد. امیر جعفری بازیگر شناخته شده کشورمان که از قضا همسر ریما رامین فر یا همان هماست زیر این پست یک گل قرمز قرار داد.

ما با دیدن تخت دو نفره تحریک نمی‌شویم!

جلیل محبی، روحانی جوانی که دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر است، با انتشار یک پست در حساب توییتری خود در واکنش به پست اینستاگرامی تنابنده نوشت: « در کامنت شوهر واقعی خانم بازیگر، گل تقدیم آقای تنابنده کرده. به نظرم این گل معنای جز فحش ندارد. چون مرد ایرانی نمی‌تواند نسبت به همسر خود این‌قدر بی‌غیرت باشد.»

واقعا با خودمان این کار را نکنیم. خیلی از مردم عادی با دیدن صحنه حضور هما و نقی روی یک تخت، فقط خندیدند. آنها تحریک نشدند، حتی به ذهن‌شان هم این مسائل خطر نکرد. نگذارید شایعه شود که ایرانی‌ها با دیدن یک تخت دو نفره تحریک می‌شوند.

واقعا تا کی می‌خواهید نگاه سکسیستی به جامعه داشته باشید؟ واقعا عجیب است. تلویزیون پستان‌های گرگ ماده آرم باشگاه رُم ایتالیا را سانسور می‌کند که خدای ناکرده ما تحریک نشویم.

کافی است مسابقات والیبال لیگ جهانی و یا المپیک را به یاد بیاورید. مردم ایران در هنگام دیدن این مسابقات بیشتر صحنه آهسته می‌بینند تا اصل مسابقه . دلیل این سانسور هم مشخص است.

کارشناس اجتماعی می‌گوید:« مهران مدیری با تعریف از شوچنکو در برنامه دورهمی، تبلیغ همجنس‌گرایی کرده است.»

برخی‌ها فکر می‌کنند ما حتی می‌توانیم با پستان‌های یک گرگ ماده هم تحریک بشیم. ما حتی توان دیدن یک زن آستین حلقه‌ای پوش در ورزشگاه را هم نداریم چون تحریک می‌شویم و بعد از آن …

کجای اسلام این نگاه وجود دارد؟ مگر نه اینکه در قرآن آمده است:« نباید به کسی که اظهار ایمان به خدا می نماید، گفت که تو ایمان نداری» مگر نه اینکه امام صادق فرموده است:« رفتار برادرت را همواره با بهترین وجه تفسیر نما.»

این افراد ادعای اسلام دارند اما نگاهی کاملا غیراسلامی به مسائل اجتماعی دارند. آنها تصورمی‌کنند انسان آمده است که گناه کند. نظریات آنها بیشتر مبتنی بر نظر معروف توماس هابز است. این فلیسوف مشهور غربی معتقد است که « انسان گرگ انسان است»

نکته دیگر این است که فیلم و سینما واقعیت نیست. دروغ هایی دوست داشتنی هستند. این هنر بازیگران است که نقش ها را واقعی جلوه می دهند. برخی احتمالا این نقش‌ها را واقعا باور کرده چندان که برخی تصور می کردند آنتونی کویین نامسلمان، به خاطر فیلم محمد رسول الله، مسلمان شده آن هم از نوع عموی پیامبر گرامی.

این تفکر در خیال خود فکر می‌کند که در حال خدمت به اسلام است اما نمی‌داند که این رفتار آنها بیشتر به دین زدایی در جامعه کمک می‌کنند تا جذب مردم. به ویژه جوانانی که دنیا برای آنها در یک موبایل و یا تبلت کوچک خلاصه می‌شود.

کدخبر: ۳۱۶۸۲۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • khordbin

    آقا بعضی ها با دیدن شطرنج بانوان هم تحری ک میشن!

  • _user_1574571857

    من حالا که بازگو کردند دوستان بیشتر تحری ک شدم ؛ با اینکه اونقدر تیزبین هستم و یک جوان ٣٣ساله ، اصلا به همچین چیزی دقت نک ردم ? بازم دوستان اگه از این صحنه ها پید ا کردند بگن به ماهم ?

  • _user_1560675246

    من نمیدونم الان مشکل ما نشستن این بیچاره ها روی تخته وقتی این همه باهم فاصله دار ن….خیلی جاها و خیلی چیزا هست درستش نمیکن ید و بهش بی توجهی میکنید حالا گیر دادین به یه سریال که اونم پر مخاطبه…چرت دنبال بهونه هستین!!!!