کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۴۱۰۶۲
تاریخ خبر:

ماهی آدم نمایی که مرد مالزیایی از رودخانه صید کرد!

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: یک مرد مالزیایی ماهی عجیبی را از رودخانه محلی در مالزی صید کرد که دهان و دندان‌های آن شباهت زیادی به انسان دارد.

تصاویر ماهی عجیبی که یک مرد محلی مالزیایی از یکی از رودخانه‌های این کشور صید کرده به سوژه داغ فضای مجازی تبدیل شده است.
«راف نصیر» در یکی از رودخانه‌های محلی مالزی مشغول ماهیگیری بود که این ماهی عجیب آدم نما را صید کرد. تصاویر این ماهی عجیب که یک «ببر ماهی» به نظر می‌رسد، در تاریخ ۲ جولای توسط نصیر در توئیتر منتشر شد. او پس از تهیه تصاویری از صید عجیب خود، ‌آن‌ها را در توئیتر به اشتراک گذاشت. انتشار این تصاویر در توئیتر مورد توجه کاربران قرار گرفت و تاکنون این پست بیش از ۲۰۰۰۰ لایک دریافت کرده است.

در این تصاویر این ماهی که دهان و به‌خصوص دندان‌هایی شبیه به انسان دارد دیده می‌شود. در حالی که در ابتدا برخی کاربران گمانه زنی کردند که این تصاویر با کمک فتوشاپ تهیه شده است برخی از رسانه‌های محلی با انتشار این تصاویر و تائید آن، این موجود را نوعی ببرماهی دانستند. بنا به اعلام یکی از این رسانه‌ها این ماهی توسط ماهیگیران محلی با نام‌ ayam laut یا ikan jebong شناخته می‌شود.

البته انتشار این تصاویر با شیطنت برخی کاربران نیز همراه شد و آن‌ها با کمک نرم افزارهایی اقدام به اضافه کردن ناخن و مژه به تصاویر این ماهی کردند.

کدخبر: ۳۴۱۰۶۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر