کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۳۵۲۲۲
تاریخ خبر:

ماجرای کودک‌ربایی، راز خیانت مادر را فاش کرد

روزنامه هفت صبح | از همسرم دو فرزند دارم و می‌خواستم به خاطر دو فرزندم دست از این رابطه شیطانی بردارم اما نشد و بالاخره اتفاقی که نباید می‌افتاد، افتاد و آن‌هم باردار شدن من از حامد بود. اسفند سال جاری بود که گزارشی مبنی بر ربایش یک کودک دو ساله به یکی از کلانتری‌های جنوب شهر تهران اعلام شد و سپس پرونده برای رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت قرار گرفت.

در گام نخست تحقیقات از مادر کودک ربوده شده به عنوان تنها شاهد ماجرا بازجویی به عمل آمد و وی توضیح داد که دو زن و یک مرد به بهانه نظافت فرزندشان و استفاده از سرویس بهداشتی وارد منزل شده‌اند و با تهدید سلاح سرد پس از سرقت النگوهای زن، کودک دو ساله اش را نیز با خود برده‌اند‌.

*** دروغگویی مادر
افسر پرونده با توجه به تجربه کاری خود متوجه تناقضات متعدد در اظهارات مادر شد و در نهایت با پیگیری‌های افسر پرونده و استفاده از شگردهای پلیسی مادر لب به اعتراف گشود و از راز شومی که سال‌ها از همسرش پنهان کرده بود پرده برداشت‌.

مهین وقتی متوجه شد افسر پرونده دریافته داستان او در مورد ربایش کودک همه حقیقت ماجرا نیست در حالی که اشک می‌ریخت گفت: مجرد بودم که با مردی به نام حامد که فردی خلافکار و از اراذل و اوباش بنام محله‌مان بود آشنا شدم و از آنجایی که حامد متاهل بود نتوانستم با او ازدواج کنم و به خاطر علاقه و همچنین ترس از حامد سال‌ها به رابطه پنهانی با او ادامه دادم و حتی وقتی شوهرم به خواستگاری‌ام آمد و ازدواج کردم از ترس انتقام حامد، رابطه‌ام را ادامه دادم‌.

خیلی دلم می‌خواست ارتباطم را قطع کنم و به این زندگی پر از دروغ و خیانت پایان دهم اما حامد تهدید می‌کرد که اگر ارتباطم را قطع کنم تلافی می‌کند‌. از همسرم دو فرزند دارم و می‌خواستم به خاطر دو فرزندم دست از این رابطه شیطانی بردارم اما نشد و بالاخره اتفاقی که نباید می‌افتاد، افتاد و آن هم باردار شدن من از حامد بود.

پدر فرزند سومم حامد است و وقتی یک ماه پیش به او گفتم که دیگر نمی‌توانم به این رابطه ادامه دهم تهدید کرد فرزندش را می‌رباید و با خود می‌برد. من توجهی به حرف‌هایش نکردم و رابطه‌ام را قطع کردم و حامد هم با دوستانش نقشه کشیدند و همانطور که توضیح دادم اقدام به ربایش فرزندم کردند. پس از اعتراف مهین کارآگاهان اداره یازدهم مخفیگاه ربایندگان را شناسایی و با همکاری سایر متهمان حامد نیز در مخفیگاهش دستگیر شد.

*** اعترافات متهم
حامد پس از دستگیری به ارتباط پنهانی با مهین اعتراف کرد و گفت: از سال‌ها پیش با او رابطه داشتم و حتی وقتی ازدواج کرد نیز دست از سرش برنداشتم و وقتی دیدم برای قطع رابطه مصر است تهدید کردم فرزندم را از او جدا می‌کنم. ربایش کودک دو ساله، همسر مهین را با حقایق تلخی روبه‌رو کرد و پس از تحویل طفل به مادرش مهین با اقدام همسرش برای طلاق روبه‌رو شد.

مردی که سال‌ها به او اعتماد کرده بود و مهین در سایه این اعتماد به ارتباط شوم خود با حامد ادامه داده بود. حالا مهین به دلیل رابطه نامشروع باید جزایش را بپردازد. همسرش از او درخواست طلاق داده و در این میان حضانت بچه نیز مشخص نیست با چه کسی خواهد بود.

کدخبر: ۳۳۵۲۲۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر