کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۶۸۶۸
تاریخ خبر:

ماجرای پست حاشیه‌ساز صبا کمالی در اینستاگرام

پس از انتشار پستی از صبا کمالی در فضای مجازی، دبیر ستاد بزرگداشت شهیدان عرب سرخی و طباطبائی‌نژاد، خبر داد از این بازیگر تلویزیون شکایت خواهد کرد. صبا کمالی در این پست با جعل حدیثی نسبت به امام صادق (ع) توهین کرده و به تمسخر باورهای شیعیان پرداخته است. پیش از این نیز صبا کمالی عکسی در صفحه اینستاگرامی خود منتشر و به ساحت حضرت اباعبدالله الحسین (ع) توهین کرده بود، اما پس از مدتی ویدیو عذرخواهی خودش را منتشر و از مردم به خاطر صحبت‌هایش معذرت خواهی کرد. این بار اما او جنجالی جدید آفریده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، ستاد بزرگداشت شهیدان عرب سرخی و طباطبائی‌نژاد، شکایت خود را علیه صبا کمالی به دفتر دادستان تهران ارسال کرد. محمدرضا عرب‌سرخی، دبیر این رویداد فرهنگی، در این باره توضیح داد: «صددرصد سلبریتی ما صدقه سر اهل بیت (ع) و نظام مقدس جمهوری اسلامی به جایی رسیده‌اند که نود درصد آن‌ها محلی از اراب [اعراب]ندارند و متأسفانه مانند این بازیگر به بهانه ویروس کرونا به مقدسات ملت شهید پرور توهین می‌کنند که قطعأ به صورت کیفری پیگیری خواهد شد.»

وی ادامه داد: «در ضمن به وزیر ارشاد هشدار می‌دهم در صورت عدم ورود به این موضوع از ایشان هم شکایت خواهیم کرد. خط قرمز ملت ایران اهل بیت (ع) است.»

صبا کمالی در پست جنجالی خود با جعل حدیثی نسبت به امام صادق (ع) توهین کرده و به تمسخر باورهای شیعیان پرداخته است. البته این اولین بار نیست که پست های اینستاگرامی صبا کمالی حاشیه ساز می‌شود. صبا کمالی چندی پیش نیز به تمسخر نذری و مراسم عاشورا در اینستاگرام پرداخته بود.

باشگاه خبرنگاران همچنین نوشت: کاربران در واکنش به توهین دوباره صبا کمالی به ائمه اطهار (ع) و انتشار آن در فضای مجازی، خواستار برخورد قضایی شدند.

صبا کمالی، بازی در سریال‌هایی، چون «پس از باران» و «کیف انگلیسی» را در کارنامه خود دارد.

کدخبر: ۳۱۶۸۶۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • tors64b

    اصلا نیازی به شکایت نیست پس دادستانی چه کار می کند گیرم کسی نبود شکایت بکند این هتاک را نباید کسی بازخواست کند؟

  • chavosh

    این بنده خدا چندساله که دیگه در مجموعه ت لویزیونی درجه سه برنامه ندارد میخواد هرط و ری شد جلب توجه بکنه.