کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۴۱۳۶
تاریخ خبر:

ماجرای ماسک‌های لاکچری در زعفرانیه!

روزنامه هفت صبح| مزون‌های لوکس شمال شهر ماسک نانو با لوگوی گوچی و لویی‌ویتون را به قیمت ۸۸ هزار تومان می‌فروشند. در اوج بحران کمبود ماسک در سطح کشور بعضی مزون‌ها و خانه‌های مُد خصوصی در شمال تهران به تولید ماسک‌های لاکچری روی آورده‌اند.

انگار افزایش‌ قیمت‌ ماسک‌های معمولی و فیلتردار تا ۲۵ و ۳۰ هزار تومان هم برای بعضی اقشار اشرافی جامعه قانع کننده نبوده و آن‌ها دنبال ماسک‌هایی با برند مشهور دنیای مد و فشن و با قیمت‌های به مراتب بالاتر هستند.

مسئولان یکی از شو روم‌های دائمی مستقر در زعفرانیه تهران که اقدام به فروش این ماسک‌های لاکچری کرده است در گفت‌وگو با هفت صبح در مورد قیمت و ویژگی‌های این ماسک اینطور توضیح می‌دهد:‌ «این ماسک‌ها قابل شست‌وشو هستند و در شرایط کاملا ضد عفونی تولید شده است.

در تولید آن‌ها از پارچه نانو استفاده شده و در لایه داخلی هم از فیلتر استفاده شده است. قیمت هر عدد ماسک ۸۸ هزار تومان است و برای خریدهای ۵۰ عدد به بالا ۶۸ هزار تومان فاکتور می‌شود.» روی این ماسک‌ها لوگوی فلزی برندهایی مثل گوچی و بربری و لویی‌ویتون هم نصب شده تا شیک‌تر به نظر برسد.

برای سفارش ماسک‌ها هم می‌توانید به صورت حضوری به محل این شو روم اختصاصی مراجعه کنید و هم به صورت تلفنی و اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید. گفتنی است که این شو روم از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را آغاز کرده و تعداد فالوئرهای آن ۵۴ هزار نفر است.

پست‌های مربوط به ماسک‌های لاکچری را از دو روز پیش حدود ۲ هزار نفر لایک کرده‌اند اما بخش کامنت‌ها به دلیل آنچه «بی‌فرهنگی بعضی دوستان» عنوان شده مسدود کرده‌اند. از شواهد ماجرا اینطور به نظر می‌رسد که از تولید این ماسک‌ها استقبال شده و کسب‌وکارشان حسابی گرفته.

در عین حال بعضی پخش‌کننده‌های پوشاک مردانه در بازار تهران هم از چند روز پیش شروع به توزیع ماسک‌های پارچه‌ای با طرح‌ها و لوگو‌های دنیای مد و فشن کرده‌اند که قیمت فروش عمده آن ۷۵۰۰ تومان است و احتمالا تا چند روز آینده شاهد تک‌فروشی نمونه‌های مختلف آن در بوتیک‌های سطح شهر و خیابان‌ها خواهیم بود.

چند روز پیش هم در یک اقدام پرحاشیه یکی از صفحات اینستاگرامی به نام مشهد لاکچری که به سبک صفحه جنجالی بچه پولدارهای تهران فعالیت می‌کند، تصاویری از دپوی تعداد زیادی ماسک فیلتردار داخل یک خودروی لوکس منتشر کرده بود که با واکنش منفی کاربران مواجه شد.

البته باید این طرف قضیه را هم ببینیم که بعضی برندهای داخلی پوشاک در روزهای اخیر به طور خودجوش به تولید ماسک‌های پارچه‌ای و توزیع رایگان آن بین مراکز درمانی روی آورده‌اند که تصاویر آن در شبکه‌های اجتماعی بازتاب وسیعی داشت.

کدخبر: ۳۱۴۱۳۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر