کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۴۸۷۴
تاریخ خبر:

ماجرای قتل کارگر باربری در روز اسباب‌کشی!

روزنامه هفت صبح | مرد جوان فکرش را هم نمی‌کرد وقتی دختر مورد علاقه‌اش به خانه جدید اسباب‌کشی می‌کند دقیقا روز اسباب‌کشی متهم به قتل شود آن‌هم بر سر چک و چانه زدن بر سر قیمت باربری! حالا بعد از گذشت سه سال او توانسته با کسب رضایت اولیای دم از قصاص رها شود.

مرد جوان که در جریان درگیری کارگر باربری را به قتل رسانده بود، با رضایت اولیای دم از قصاص رهایی یافت. قاتل کارگر باربری با پرداخت وجه‌المصالحه از قصاص نجات پیدا کرد. متهم به لحاظ جنبه عمومی جرم پای میز محاکمه رفت. اسفند ۹۷ گزارش یک درگیری منجر به قتل در منطقه چیتگر، روی میز بازپرس جنایی تهران قرار گرفت.

در این پرونده کارگر جوان باربری با ضربات چاقو از سوی مردی که قرار بود اثاثیه او را به ماشین باربری منتقل کنند، جان خود را از دست داده بود. در حالیکه این درگیری جلوی چشم عده‌ای از کارگران دیگر و همسایه‌ها اتفاق افتاده بود، بعد از اینکه پلیس در جریان ماجرا قرار گرفت، خیلی سریع عامل قتل دستگیر شد و به ارتکاب جنایت اعتراف کرد.

*** درگیری برای یک رابطه عاشقانه
اما ماجرا از این قرار بود که پسرجوان به تازگی با دختر مورد علاقه خود آشنا شده بود، در واقع اسباب‌کشی به برج‌های چیتگر برای منزل دختر جوان بود که با کارگران باربری بر سر قیمت به مشکل خورده بود. پسر جوان که از راه می‌رسد با آنها بحث‌اش می‌شود و بعد از درگیری و مشاجره ناگهان او با چاقویی یکی از کارگران را می‌زند که بعد از رساندن کارگر به بیمارستان او فوت می‌کند.

متهم به قتل با شکایت اولیای دم محکوم به قصاص شد و در حالیکه شمارش معکوس برای قصاص او آغاز شده بود، خانواده متهم تلاش خود را برای جلب رضایت خانواده مقتول آغاز کردند و سرانجام موفق شدند با پرداخت وجه‌المصالحه رضایت آنها را جلب کنند. به این ترتیب متهم بار دیگر در شعبه دوم دادگاه کیفری یک استان تهران پای میز محاکمه رفت و به لحاظ جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

او در حالیکه به شدت از این حادثه اظهار ندامت و پشیمانی می‌کرد در توضیح ماجرا گفت: «آن روز اسباب‌کشی داشتیم که از یک شرکت باربری ماشین گرفتم. موقعی که اسباب به منزل جدید رسید و موقع حساب و کتاب و تسویه شد با کارگر بابری اختلاف مالی پیدا کردیم. نمی‌دانم چه شد که یقه به یقه شدیم و درگیری بالا گرفت. یک‌دفعه به حدی عصبانی شدم که چاقویی را که دم دستم بود برداشتم و دو ضربه به کارگر جوان زدم.» متهم در آخر ضمن اظهار ندامت تقاضای تخفیف در مجازات کرد و قضات دادگاه برای صدور رای وارد شور شدند.

کدخبر: ۳۹۴۸۷۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر