کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۰۸۳۸
تاریخ خبر:

ماجرای قتل ناموسی در میدان نوبنیاد

دختر و پسر جوان حدود سه ماه بود که با یکدیگر ازدواج کرده بودند. اما هیچ‌کدام فکر نمی‌کردند پایان ازدواج‌شان با قاتل شدن پسر همراه باشد. شنبه ۲۹ شهریورماه خبری مبنی بر قتل در میدان نوبنیاد تهران به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ گزارش می‌شود.

ماموران کلانتری ۱۶۴ قائم به سر صحنه جرم می‌رسند و مشاهده می‌کنند پسری جوان بر اثر پنج ضربه چاقو مضروب شده و بعد از رسیدن به بیمارستان فوت می‌کند. قاتل او جوان ۳۰ ساله نیز در محل جرم دستگیر می‌شود. اما ماجرای قتل چه بود؟

*** داستان یک آشنایی
زن و مرد جوان سه ماه از ازدواج‌شان می‌گذشت. زن در رستورانی حوالی خیابان پاسداران کار می‌کرد و چند هفته پیش مرد۳۰ ساله متوجه می‌شود، همسرش با پسری ۲۶ ساله که انگار او هم در همان رستوران مشغول به کار بوده آشنا می‌شوند و حتی یک هفته با یکدیگر به سفری در شمال می‌روند. بعد از بازگشت زن و دعوا و مشاجره‌های بسیار مرد با او، دختر قول می‌دهد تا ارتباطش را با پسر ۲۶ ساله قطع کند و دیگر رابطه‌ای نداشته باشند. اما این پایان ماجرا نبود. چرا که دختر باز زیر قولش می‌زند.

*** داستان قتل
چند شب پیش مرد متوجه می‌شود همسرش مجددا در یکی از پیام‌رسان‌ها با پسر ۲۶ساله در ارتباط است. بر سر همین موضوع ارتباط همسرش با همکارش در رستوران دوباره مشاجره و دعوا می‌کنند. تا این که مرد از طریق تلفن همراه خانم، به پسر ۲۶ساله پیام می‌دهد و از او می‌خواهد تا دست از سر زندگی آنها بردارد و بارها از او می‌پرسد چرا به همسرش پیام می‌دهد!

در همین حین دعوای تلفنی ‌همسر زن و همکارش در رستوران، با یکدیگر در میدان نوبنیاد تهران قرار حضوری می‌گذارند. آنها بعد از ساعت بسته شدن رستوران و اتمام کار پسر ۲۶ ساله حوالی ساعت یک نیمه شب شنبه ۲۹ شهریورماه قرار ملاقات حضوری می‌گذارند و مرد به همراه همسرش بر سر قرار می‌روند.

*** قتل با چاقو
اما ماجرا فقط یک گفت‌وگوی ساده برای حل ماجرا نبود و بعد از گذشتن چندی، به جر و بحث بین دو مرد می‌انجامد تا جایی که عابران شاهد بحث‌ آنها نیز بودند. اما به یک باره همسر ۳۰ ساله زن، چاقویی که همراه خود داشته بیرون می‌آورد و پنج ضربه به سینه و پهلوی پسر ‌۲۶ساله همکار همسرش در رستوران وارد می‌کند.

در همین حین شاهدان که جروبحث آنها را نیز دیده بودند بلافاصله موضوع را به اورژانس و مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش می‌دهند. پسر ۲۶ ساله بعد از انتقال به بیمارستان فوت می‌کند. همسر ۳۰ ساله زن در محل حادثه به دلیل قتل دستگیر می‌شود اما دختر جوان فعلا دستگیر نشده است. این پرونده به همراه متهم برای طی روند قضایی به دادسرا ارسال شده است و هنوز جزئیات بیشتری از علت دقیق این ماجرا وجود ندارد.

کدخبر: ۳۵۰۸۳۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • masoudronin

    مقصر فقط اون زنه