کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۳۰۳۸۴
تاریخ خبر:

ماجرای قتل رومینای ۱۴ساله به روایت بهمن و خواهرش

اول خرداد ماه پدر رومینا اشرفی دخترش را با داس هنگامی که خواب بود سر برید تا ماجرای فرار رومینا همه را شوک و بهت فرو ببرد.

بهمن خاوری جوان ۲۹ساله تالشی است که می‌گویند دلباخته رومینا ۱۴ساله بود بخشی از واقعه را به‌زبان خودش تعریف کرده است: من رومینا را دوست داشتم و دل مان می‌خواست با هم ازدواج کنیم، اما به خاطر تفاوت فرهنگی و مذهبی اجازه ازدواج نداشتیم رومینا همیشه از وضعیت خانه پدری اش می‌نالید و شکایت داشت و رومینا می‌گفت پدرش مردی عصبی و خشمگین است و همیشه داس در کنار دستش بود و وقتی مشکلی در خانه رخ می‌داد به سرعت عصبانی می‌شد و رومینا یا مادرش را کتک می‌زد.

بهمن خاوری درباره فرار با رومینا اشرفی در ادامه گفت: رومینا به من گفت که به دنبالش بروم، چون دیگر تحمل ماندن در خانه پدرش را نداشت و در اصل به من پناه آورده بود یکبار هم من یکی از اقوام را نزد پدر رومینا فرستادم تا رومینا را برایم خواستگاری کند، اما پدر رومینا تهدید کرده بود که ما را با شلیک گلوله می‌کشد و دخترش را به من نمی‌دهد.

بهمن خاوری در ادامه افزود: مدام به رومینا می‌گفتم سن تو کم است و صبر می‌کنیم تا پدرت رضایت دهد، ولی رومینا از خانه با پای خودش به خانه خواهر بزرگ من آمد و اصلا آدم ربایی در کار نبود. پدر رومینا از من شکایت کرده بود شنیده ام مدام رومینا را کتک می‌زد رومینا بار‌ها و بار‌ها گفته بود که پدرش مانع ازدواج ما می‌شود و چاره‌ای جز فرار نمی‌دید. بعد از اینکه رومینا با خواست خودش به خانه خواهر من آمد و به من پناه آورد از پاسگاه به من زنگ زدند رومینا گوشی تلفن را گرفت و گفت آدم ربایی و دزدی در کار نبوده و من به خواسته خودش به خانه خواهر بهمن آمدم.

خواهر بهمن خاوری که رومینا شش روز مهمان خانه شان بوده هم می‌گوید: در این چند روز که رومینا در خانه من مهمان بود مثل یک دسته گل از او امانتداری کردم حتی پسر و برادرم بهمن را به خانه دیگران فرستادم تا رومینا در خانه من احساس راحتی و امنیت داشته باشد. رومینا دختر خوب و مهربانی بود و زمانیکه با پدر رومینا در پاسگاه آستارا رو به رو شدم حرف‌های ناشایستی را چند بار تکرار کرد که مجبور شدم سیلی به گوش پدر رومینا بزنم پدر رومینا در پاسگاه آستارا با نقشه دخترش را به خانه کشاند در حالیکه گفته بود به ازدواج بهمن و رومینا رضایت می‌دهد که متوجه شدیم رومینا توسط پدرش به قتل رسیده است.

عمو‌های رومینا نقشه قتل او را داشتند
بهمن خاوری می‌گوید وقتی رومینا به خانه پدرش بازگشته بود عموهایش هم به پدر رومینا گفته بودند رومینا باید کشته شود اگر تو نمی‌توانی رومینا را به قتل برسانی خانواده‌های ما را نگهدار و از آن‌ها مراقبت کن و ما رومینا را می‌کشیم.

کدخبر: ۳۳۰۳۸۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر