کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۰۲۴۸
تاریخ خبر:

فیروز کریمی و حضور حاشیه‌سازش ‌در تلویزیون

روزنامه هفت صبح | شأن حضور برخی افراد دربرنامه‌های مختلف تلویزیون معلوم نیست. یکی از این افراد فیروز کریمی است، سرمربی حاشیه‌ساز سال‌های دور و نزدیک فوتبال ایران که حالا در مقام مهمان و کارشناس در حال حاشیه‌سازی در تلویزیون است.او به مدت دو فصل است که به عنوان مربی و کارشناس در مسابقه استعدادیابی «ستاره ساز» مشغول به کار است.

این سرمربی پر حاشیه به خاطر وجود پرونده‌های انضباطی اجازه نشستن روی نیمکت سرمربیگری تیم‌های فوتبال را ندارد اما به عنوان استعدادیاب و کارشناس تنها مسابقه استعدادیابی تلویزیون انتخاب شده است؛استعدادیابی که کارش در این برنامه تمسخر شرکت‌کننده‌های نوجوان و انجام حرکت‌های عجیب و غریب جلوی دوربین است.

حالا چنین فردی به عنوان مهمان ویژه به برنامه « خندوانه» دعوت می‌شود و از روی ناآگاهی و البته کم سوادی به قشر نویسنده توهین می‌کند. اعتراض‌ها و فشار رسانه‌ها رامبد جوان را وادار به عذرخواهی کرد، اما سوال بی‌پاسخ این است که اصلا چرا باید چنین فردی با این حجم از حاشیه و رفتارهای غیرقابل پیش‌بینی برای چندمین بار به برنامه «خندوانه» دعوت شود که کار به عذرخواهی کشیده شود.

* وحید سعیدی: رفتارهای زننده فیروز کریمی در مسابقه«ستاره ساز» با هر متر و معیاری با ملاک‌های تلویزیون سازگار نیست. او شاگردان نوجوانش را به بدترین شکل ممکن جلوی دوربین تحقیر می‌کند،اما همچنان تلویزیون خواهانش است نه تنها حضورش در ستاره ساز را تمدید می‌کند بلکه به او مجوز می‌دهد تا در هر برنامه‌ای که می‌خواهد به عنوان مهمان شرکت کند. نتیجه می‌شود فاجعه‌ا‌ی که در خندوانه به بار می‌آورد.

* احمد رنجبر: هر گاه از فیروز کریمی به عنوان مهمان در برنامه‌های طنز‌‌ استفاده‌ای درست شده، نتیجه‌ای خوب به‌دست آمده. کریمی بذله‌گو است و می‌توان با حضور او مخاطب را خنداند. در برنامه خندوانه‌، پاسخ او درباره نویسنده‌ها‌، بیش از همه به ضرر خودش تمام شد. اشتباه جایی بود که واکنش رامبد جوان در تدوین حذف نشد و اینگونه، نظر مهمان وجاهت پیدا کرد.

* مرجان فاطمی: تا وقتی برنامه‌های تلویزیونی برای جلب مخاطب دست به دامان شاخ‌های مجازی و بازیگرهای درجه سه و فوتبالیست‌هایی مثل فیروز کریمی می‌شوند و مجری‌ها به شوخی‌هایی تا این حد سخیف مهمان‌هایشان می‌خندند، انتظار داریم چه چیزی تغییر کند؟

کدخبر: ۳۹۰۲۴۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر