کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۴۰۵۹۵
تاریخ خبر:

ماجرای عجیب مهوش و دکتر زامورا از فیلیپین

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | ۱۵ بهمن ۱۳۵۶٫ صفحه اول مهم‌ترین خبر اسامی ۲۸۰۰ قبول شده و ذخیره دانشگاه آزاد است‌. و عکس محمدرضا و فرح که رفته‌اند هند و بعدش هم پاکستان. در صفحه ۳ آمده که توفان و کولاک روزقبل ده هزار اسکی باز را در گاجره و دیزین دچار سرگردانی و ترافیک ساخت. خبری منتشر شده از موفقیت منوچهر طایفه بازیگر سینمای ایران که بساز و بفروش و دلال املاک شده و حتی در دوران رکود معاملات کاروبارش سکه است.

به خاطر بیست و نهمین سالگرد سوءقصد نافرجام به محمدرضا امروز در سراسر کشور آیین نیایش و شکرگذاری بوده است‌! گزارشی از جلسه شورای شهر بندرپهلوی (انزلی )هم منتشر شده که طی آن بهمن صالح نیا (سرمربی ملوان) به عنوان نایب رئیس شورا سخنرانی کرده است. در صفحه ۵ گزارشی کار شده ازمجمع عمومی هنرمندان که در تکاپوی به دست آوردن خانه هستند. در این مجمع کلی دعوا و مرافعه رخ داده‌.

هیات مدیره شامل خسرو هریتاش، رضا کرم رضایی‌، ‌اسفندیار منفردزاده‌، ‌سعید مطلبی و عباس شباویز هستند. یکی از دعواها میان پرویز صیاد و حسین محسنی بوده است‌. فردین هم دوبار سخنرانی کرده و ملک مطیعی و ساموئل خاچیکیان هم از حاضرین بوده‌اند‌. سپیده و عزت‌الله رمضانی‌فر و صادق بهرامی هم در این جلسه فعال بوده‌اند و خانم ژیلا شاهانی هم از فرصت استفاده کرده و از تیپ جدید خودش رونمایی کرده است. در این هاگیر واگیر !

در تهران هم دوتا پزشک فیلیپینی دستگیر شده‌اند. از قرار یکی از این دکترها به اسم زامورا در سمنان طبابت می‌کرده‌ و آنجا با دختر ۱۷ ساله‌ای به اسم ملوک عزیزالدین آشنا می‌شود و او را به تهران می‌آورد و به یک پزشک فیلیپینی دیگر تحویل می‌دهد. پدر ملوک با همراهی پلیس کل تهران را برای پیدا کردن ملوک زیرپا می‌گذارند و دست آخر او را نزد دکتر پاپلین پیدا می‌کنند و بقیه ماجرا. فکر کن اگر چنین اتفاقی این روزها می‌افتاد چه موجی راه می‌افتاد!

‌۱۶ بهمن ۱۳۵۶٫ صفحه یک که هیچ چی! در صفحه ۳ برنامه باکارا چاپ شده که شماعی‌زاده و خواهر بزرگ دده بالاها و یلدا و کارلوس، برگ‌های برنده‌اش بوده‌اند. یک خانواده آبادانی برای دخترشان تقاضای اعدام کرده‌اند! از قرار این دختر ۱۹ ساله به اسم مهوش قرایی به خاطر اشتیاقش به شوهر خواهرش‌،‌ با همدستی او در غذای اعضای خانواده مرگ موش ریخته‌اند که در اثر آن ۹ نفر کچل شده‌اند و سه نفر فلج (خدا شاهد است که عین متن خبر است ) خانواده مهوش گفته‌اند او این کار را طی یکسال گذشته هشت بار تکرار کرده و قصد داشته همه اعضای خانواده بمیرند تا او بتواند با محمد بی‌غم (شوهرخواهرش ) ازدواج کند‌!

در امتداد شب اکران شده با کلی تبلیغات اما به نظر می‌رسد پخش کننده فیلم ترسناک زالو می‌خواهد ابتکار عمل را از فیلم ایرانی بگیرد. فیلم دیگر هم عشق‌های سه بعدی نام دارد که خب اسمش رویش است دیگر و باید عینک سه بعدی برای دیدن این فیلم بزنید. بیژن امکانیان یادداشت تحسین آمیزی بر فیلم سوته دلان نوشته است‌. در تبریز هم یک دختر تبریزی به اسم جیران از پدرش به خاطر شکنجه و ضرب و جرح شکایت کرده است.

کدخبر: ۴۴۰۵۹۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر