کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۳۳۲۱
تاریخ خبر:

ماجرای عابربانک آقای النصر!

روزنامه هفت صبح، یاسر نوروزی | به جای دویدن در زمین، عرق ریختن و ۱۲۰دقیقه نفس نفس زدن بهترین راه‌حل را باشگاه النصر پیدا کرده. در واقع تاریخچه فوتبال را می‌شود به قبل از اقدامات اخیر النصر و بعد از آن، دو نیم کرد!چون در حال تحولی عظیم در اصول فلسفه فوتبال هستند. شما می‌توانید به جای تمرینات مداوم و دامن زدن به نگرانی‌های طرفداران‌تان، چند بسته کاغذ آ ۴ تهیه کنید، یک پرینتر، یک ربات نامه‌ ارسال‌کن برای AFC و عابربانکی که وصل باشد به سیستم شتاب! یاسر المسحل، رئیس فدراسیون فوتبال عربستان هم در این امر مهم با شما یار و غمخوار خواهد بود.

پیش از برگزاری بازی، شکایت‌نامه‌ها را تنظیم کنید، در طول بازی تنظیم کنید و بعد از برگزاری بازی هم تنظیم کنید! ربات هم رابه‌را آن‌ها را ارسال کند به AFC! کار اگر به رفع مشکل نرسید، غم‌تان نباشد؛ عابربانک را بردارید، هر جا دم دست‌تان رسید بکشید! اصلا می‌شود جام باشگاه‌های آسیا را تعطیل کرد، تیم‌ها یک‌راست با خود کنفدراسیون فوتبال در تماس باشند.

هر کس صبح علی‌الطلوع، زودتر تماس گرفت، برنده است! البته کار باشگاه النصر از این حرف‌ها گذشته چون حذف آل کثیر به جایی نرسید، حالا روی قضاوت AFC درباره نیت باشگاه‌ها حساب باز کرده‌اند! البته کار قضات این‌بار انصافا سخت است چون النصر در آخرین تلاش‌های خود در شکایت علیه پرسپولیس مدعی شده «نیت باشگاه ایرانی در ثبت چندین بازیکن در یک روز و عدم پرداخت بدهی‌اش، جزو اقدامات غیرورزشی به شمار می‌آید!»

در واقع AFC به جای کارشناسان حقوقی،‌ چند نیت‌خوان هم باید استخدام کرده، روی مغز باشگاه‌های مختلف تمرکز کند ببیند باطن‌شان چه خبر است! دومین دلیل النصر در شکایت خود این است که «باشگاه پرسپولیس نامه هشدار فیفا را دریافت کرده که باید در خلال ۳۰ روز، مطالبات برانکو را پرداخت می‌کرده ولی این باشگاه ایرانی نیتی برای پرداخت بدهی‌اش ندارد!»

در پایان هم یاسر (متأسفانه با من هم‌ اسم است) رو به بچه‌ها گفته: «برید بچه‌ها بست بشینید تو AFC. من پشت‌تونم!»‌ کاربران طرفداران باشگاه النصر هم در حال کامنت‌گذاری زیر استوری مهدی تاج هستند که «لا! برسبولیس یرتکب خطا!» چند تایی از این کامنت‌ها را خواندم و فکر کردم بهتر نبود مهدی تاج به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا اصلا اظهارنظری نکند؟

چون باید صبر کرد و دید واقعا رأی AFC در این زمینه چه خواهد بود؟ چون اگر شکایت النصر رد شود که هیچ اما اگر مورد قبول واقع شود احتمالا هیچ راه چاره‌ای جز برداشتن چند سطل گل و دو سه تا بنّا نمی‌ماند! سه سال پیش یکی از بازیگران در حرکتی نمادین نصفه‌شب بلند شد رفت در شورای صنفی فلان‌جا را گل گرفت. نهایت کار ما و کنفدراسیون فوتبال آسیا فکر کنم این است!

کدخبر: ۳۵۳۳۲۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Mansourov

    عابر بانک‌های اونا لااقل دزد نیستن!

  • ali3021

    الحق که درست گفتین