کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۶۲۹۷
تاریخ خبر:

ماجرای ضیافت ‌بلاگرهای مشهور در وزارت ورزش

روزنامه هفت صبح، مهلا جوادپور | روز سه‌شنبه ویدئویی از حضور تعدادی بلاگر زن جوان فعال در عرصه‌های مختلف در ساختمان شماره ۲ وزارت ورزش و جوانان منتشر شد که حواشی زیادی به همراه داشت. ابتدا گفته شد که معاون ورزش و جوانان این وزارتخانه یعنی وحید یامین‌پور چهره معروف جریان جوانان انقلابی هم در این جلسه حاضر بوده.

اما روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان بیانیه‌ای صادر و این شایعه‌ها را تکذیب کرد. ‌ که این جلسه تنها به‌خاطر نبود مکان مناسب برای جلسات در این ساختمان برگزار شده است. سیما علیپور که معروف است به «مادر عروس ایران» ترتیب این جلسه را داده بود و بعضی بلاگرهای زن و خیرین را هم دعوت کرده بود.

ماجرا چه بود؟
در بیانیه وزارت ورزش آمده که این جلسه برای تبلیغ و ترویج ازدواج آسان جوانان و همچنین تهیه جهیزیه زوجین نیازمند بوده و مجمع ملی خیرین ازدواج در تدارک جشن بزرگی برای ازدواج صدها زوج جوان در پایان سال جاری است که برای تبلیغات این امر نشستی با بلاگرهای جوان جهت هماهنگی این موضوع و ترویج ازدواج در فضای مجازی برگزار کرده است.

در ادامه هم تاکید کرده است که وحید یامین‌پور در این جلسه حضور نداشته و اخبار در این‌باره صحت ندارد. خود یامین‌پور هم در این‌باره در توئیترش نوشت: «اگر مجمع خیرین ازدواج توانسته آدم‌های متفاوتی را که هیچ وقت صدای ما به آن‌ها نمی‌رسد جمع کند و درباره ازدواج حرف بزند، دمشان گرم. این جلسه را نبودم و از جزئیات مطلع نیستم ولی اعتراف می‌کنم در همین مدت از آخوند تا شل‌حجاب و از قهرمان المپیک تا کارتن‌خواب را دعوت و با آن‌ها گفت‌وگو کردم.»

«مایی»، یکی از بلاگرهایی که در این جلسه حضور داشته در اینستاگرام خود نوشته که سیما علیپور و تیمش هدف‌های بزرگی دارند و اسفندماه قرار است برای ۱۱۴ عروس و داماد عروسی بزرگی بگیرند و این عدد قرار است بیشتر و بیشتر شود تا جایی‌که بتوانند رکورد گینس را بزنند و به ایران لقب کشور عروس را بدهند. در ادامه هم توضیح داده که بلاگرها به خاطر رسانه‌ای که در اختیار دارند قرار است نقش کوچکی در این کار بزرگ داشته باشند.

بلاگرهای دست به خیر
سیما علیپور که نقش اصلی برگزاری این جلسه را داشته داستان جالبی دارد. او در گذشته آن طور که معروف است ،‌ نامزد خود را بر اثر بیماری سرطان از دست داد و نتوانستند باهم ازدواج کنند. بعد از این اتفاق تلخ سیما افسرده شد و تصمیم به خودکشی گرفت اما لحظه آخر با خودش عهد بست که در شش ماه آینده برای چندین نفر که قصد عروسی دارند لباس عروس تهیه کند. او حتی بعد از اینکه از خودکشی پشیمان شد با خودش گفت بعد از این شش ماه خودکشی می‌کنم. اما این تصمیم بزرگ و بزرگ‌تر شد و به زندگی خود ادامه داد. او تا به حال ۳۲۵ نفر را عروس کرده است، البته با کمک و اهدای تخصص مزون‌داران و آرایشگرها.

اکثر بلاگرها از قبل و بعد جلسه استوری گذاشتند. یکی از این استوری‌ها که از همه بیشتر دیده شد استوری مبینا (مبیت) است که با سیما علیپور در ماشین هستند و قبل از جلسه در خیابان سعادت‌آباد به دنبال مقنعه می‌گردند تا با مقنعه به جلسه برود. نفیسه سادات، آیدا نعمتی، سوین فامیلی(سمیه)، یگانه رضایی، مایی، سپیده عرب‌نیا، مرمر سلطانی، الینا انصاری، یاسین فامیلی و سحر سی‌سی از جمله بلاگرهایی بودند که به این جلسه دعوت شده بودند.

اکثر آن‌ها ازدواج کرده‌اند، بعضی از آن‌ها صاحب فرزند هستند و در محتواهایشان همسر و فرزندشان هم حضور دارند. مایی با همسرش غذاهای مختلف را در خانه امتحان می‌کنند و ویدئوهای سرگرم‌کننده می‌سازند. سمیه که دختری به اسم سوین دارد و الینا انصاری به همراه همسرشان ویدئوهای طنز درست می‌کنند.

آیدا نعمتی و یگانه رضایی آشپزی می‌کنند و به گفته خودشان هر چه بلد باشند آموزش می‌دهند. مبینا (مبیت) هم که تازه ازدواج کرده اکثر پست‌هایش عکس و ویدئو با همسرش است. سپیده عرب‌نیا داور رسمی فدراسیون والیبال و جانبازان و معلولین است و در پست‌هایش لباس‌های مزون‌های مختلف را تبلیغ می‌کند.

کدخبر: ۴۳۶۲۹۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر