کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۹۰۷۵۹
تاریخ خبر:

ماجرای شعار دادن یزدی‌ها در زمان سخنرانی روحانی

همزمان با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین حسن روحانی در میدان امیرچخماق یزد عده ای از شرکت کنندگان با سردادن شعارهایی سعی در ایجاد اخلال در مراسم داشتند.

خبرگزاری ایسنا نوشته آنها با در دست داشتن پلاکاردهایی که روی آنها گله‌مندی صنفی درج شده بود، انتقادهایی را به سیاست‌های اقتصادی دولت مطرح کردند. مضمون پلاکاردها بیشتر مربوط به وضعیت نیروهای شرکتی، وضعیت آب برای کشت زمین های کشاورزانی و وضعیت ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و گلایه‌مندی از دولت برای گرانی بود. این عده در بخشی شعارهای خود حل معضلات اقتصادی نظیر گرانی را از دیگر مطالبات خود از رئیس جمهور عنوان کردند. این افراد که صدای شعارهایشان در جمعیت حاضر گم شده بود، تاکید داشتند که مشکلات موجود با سخنرانی قابل حل شدن نیست.

رییس‌جمهور در بخشی از سخنان خود در واکنش به معترضان گفت: اختلاف و فاصله خواست آمریکا است؛ نگذاریم خواست آمریکا از حنجره عده ای معدود بلند شود سپس در پاسخ به این مطالبات در بخشی از سخنان خود تاکید کرد که هر کس در این کشورش دستش به فساد آلوده باشد باید با او برخورد شود.

حسام‌الدین آشنا مشاور رئیس جمهور نیز در توئیتی درباره سخنان رئیس جمهور در جمع مردم یزد گفت:

یزد امروز شاهد ارائه یک بیانیه و آمار رسمی برای مواجهه با فساد سازمان‌ یافته‌ بود. لوایح شفافیت، فسادستیزی و مدیریت تعارض منافع آورده‌های دولت در این مسیر است. هدایت‌ها و حمایت‌های رهبری و همراهی سه قوه شروط لازم و کافی برای بازگشت اعتماد عمومی است.

کدخبر: ۲۹۰۷۵۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • adelbond007

    یعنی درخواست به حق مردم میشه خواست امریک ا…