کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۱۰۹۰
تاریخ خبر:

ماجرای سرقت جواهرات ‌‌همسایه توسط زوج جوان

روزنامه هفت صبح | زوج جوان که برق طلاهای زن همسایه آنها را وسوسه کرده بود در یک نقشه ماهرانه دست به سرقت میلیاردی طلاهای زن همسایه زدند. این زن و شوهر جوان که از خانه همسایه‌شان هشت‌میلیارد ریال طلا، سرقت کرده بودند دستگیر شدند.

سرهنگ کارآگاه سعید مجیدی، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: «اواخر آذرماه پرونده‌ای با موضوع سرقت خانه از کلانتری ۱۰۲ پاسداران همراه دو متهم که زن وشوهر بودند، برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد.»

*** ردپای همسایه در سرقت از منزل
کارآگاهان با بررسی میدانی صحنه جرم موفق می‌شوند رد پای هر دو متهم را در محل سرقت کشف کنند و با‌توجه به سرنخ‌های به‌دست آمده از متهمان بازجویی می‌کنند. این زن و شوهر که چاره‌ای جز اعتراف نداشتند به سرقت طلاهای شاکی به ارزش ۸میلیارد ریال معترف شدند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: «مرد همسایه در بازجویی‌های اولیه معترف شد، من و همسرم ارتباط خانوادگی با شاکی داشتیم و از وضعیت مالی آنها نیز باخبر بودیم تا این‌که روزی همسرم برای احوال‌پرسی به منزل شاکی رفته بود متوجه می‌شود که همسر شاکی طلاهای خود را کجا مخفی می‌کند و با بیان موضوع، من نقشه سرقت را ترتیب دادم و قرار شد در ملاقات بعدی کلید خانه آنها را ربوده و در فرصت مناسب طلاها را سرقت کنیم.»

*** سرقت طلا از خانه همسایه
همچنین متهم در ادامه بازجویی اعلام داشت، پس از سرقت طلاهای شاکی، آن را در بازار تهران به یک دلال فروختیم و آدرس و شماره‌ای نیز از او نداریم. سرهنگ مجیدی ادامه داد: «کارآگاهان این پایگاه با به‌کارگیری شیوه‌های نوین و علمی کشف جرم، محل اختفای مالخر به نام رحمت را نیز شناسایی کرده و او را در سحرگاه ۲۳ دی ماه طی یک عملیات غافلگیرانه در محدوده میدان خراسان دستگیر می‌کنند.

همچنین در بازرسی از محل اختفای وی مقداری از طلاجات سرقتی به وزن تقریبی ۱۳۵ گرم کشف شد.» این مقام پلیسی اضافه کرد: «هر سه متهم با قرار صادره برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار این پلیس قرار گرفتند و اقدامات تکمیلی برای آشکار شدن زوایای پنهان پرونده، شناسایی سایر شاکیان و محل‌های سرقت احتمالی کماکان در دستورکار کارآگاهان این پایگاه است.»

کدخبر: ۳۷۱۰۹۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر