کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۴۳۸۰۹
تاریخ خبر:

ماجرای دستگیری معاون حقوقی پرسپولیس‌

روزنامه هفت صبح | اولین بار در آخرین ساعات دوشنبه شب، شایعه بازداشت یکی از افراد مرتبط با باشگاه پرسپولیس منتشر شد و بامداد سه‌شنبه پس از تحقیقات و کسب خبرهای تازه، مشخص شد فرد بازداشت شده در باشگاه پرسپولیس منصب حقوقی داشته و این بازداشت بی‌ارتباط به پرونده حیف و میل منابع مالی در فوتبال نیست.

بعدازظهر سه‌شنبه ناگهان علیرضا اشرف، مدیررسانه‌ای باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس مدعی شد این خبر چیپ و کذب است. او گفته بود: «معاون اقتصادی پرسپولیس که شائبه‌هایی درباره او شکل گرفته بود از صبح امروز در باشگاه پرسپولیس حضور داشت و خواجه‌وند مدیر امور حقوقی هم مدتی به مرخصی رفته بود. خواجه‌وند قرار است امروز در جلسه خصوصی‌سازی این باشگاه که در وزارت ورزش برگزار می‌شود، به همراه مهدی رسول‌پناه شرکت ‌ کند.»

در نهایت وزارت ورزش و جوانان با صدور بیانیه‌ای از وزارت اطلاعات بابت ورود به پرونده فساد مالی در فوتبال قدردانی و به صورت رسمی اعلام کرد مدیر میانی یکی از باشگاه‌های پایتخت از سوی ماموران امنیتی و اطلاعاتی با حکم قضایی بازداشت شده است.در بیانیه روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در خصوص بازداشت یک نفر از مدیران میانی یکی از باشگاه‌های پایتخت آمده بود:

«بسم‌الله الرحمن‌ الرحیم….ضمن تکذیب موارد مطرح شده در برخی از رسانه‌های معاند و در راستای مبارزه با فساد در ورزش با پیگیری‌های این وزارتخانه و اقدام سربازان گمنام امام زمان (عج) در وزارت اطلاعات یکی از مدیران میانی یک باشگاه ورزشی پایتخت با حکم مقامات قضایی بازداشت شد. بدیهی است اقدامات لازم برای مبارزه با فساد در ورزش با قوت و قدرت و با هماهنگی مسئولین دو وزارت ورزش و جوانان و اطلاعات تداوم خواهد داشت.»

در نهایت پیگیری‌های رسانه‌ها ادامه یافت و مشخص شد بازداشت دو معاون پرسپولیس صحت دارد و یکی دو خبرگزاری رسمی و کانال‌های رسمی اطلاع‌رسانی هم این خبر را تایید کرده‌اند. هنوز به صورت رسمی درباره این بازداشت‌ها خبری منتشر نشده و شنیده‌ها حاکی از آن است که این بازداشت‌ها به ماجراهای کارگزار پرسپولیس مرتبط است.

اما مطرح شدن نام کارگزار باشگاه پرسپولیس در این اخبار اما با واکنش رسمی مواجه شد. دیروز کارگزار رسمی باشگاه پرسپولیس بیانیه‌ای در این باره صادر کرد :… موضوع بازداشت یکی از مدیران میانی در راستای مبارزه با فساد در ورزش صورت گرفته و هیچ ارتباطی به موضوع همکاری کارگزار با باشگاه پرسپولیس و قرارداد فیمابین ندارد…

شایعه شده که پای افراد بیشتری از باشگاه پرسپولیس به این پرونده باز خواهد شد. البته قطعا این اتفاق در باشگاه پرسپولیس و دیگر باشگاه‌ها مثل استقلال باید زودتر از اینها رخ می‌داد اما همزمانی این برخوردهای قضایی با آخرین فرصت پرسپولیس برای پرداخت مطالبات برانکو بدترین خبر برای هواداران این باشگاه است.

کدخبر: ۳۴۳۸۰۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر