کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۴۹۱۱۸
تاریخ خبر:

ماجرای حضور خواننده لس‌آنجلسی در ایران

روزنامه هفت صبح | روز پیش یکی از خواننده‌های لس‌آنجلسی به‌نام شهاب تیام پست اینستاگرامی گذاشت و از حضورش در ایران خبر داد. اگر دقیقا خاطرتان نیست که شهاب تیام کیست، احتمالا بازخوانی آهنگ کابلی «از اون بالا دختر می‌آید» ممکن است در خاطرتان مانده باشد. خواننده ۴۰‌ساله این آهنگ که از قضا ۱۶‌سالگی ایران را ترک کرده در ویدئویی که از خودش منتشر کرده بود این جزئیات را نشان داد:

در حالی که در یک کوچه معمولی شبیه کوچه‌های تهران یا شهرهای دیگر قدم می‌زد از کنار یک تویوتا با پلاک ایران گذشت و از مقابل دیوارنویسی‌های فارسی آن عبور کرد و بعد از سلام علیک با مخاطبانش گفت: «امیدوارم سال جدید را به‌خوبی شروع کرده باشید، من که سال خوبی را شروع کردم چون با قدم زدن در همین خیابان شروع شد.» آیا او واقعا ایران است؟ بیایید یک‌طور دیگر به این سوال جواب دهیم.

دروغ سیزده یا افزایش فالوئر؟
پیش از این چند ماه قبل هم ساسی مانکن از خود ویدئویی در راه خروج از فرودگاه امام گرفته بود. او ابتدا عکسی از بلیت و گذرنامه‌اش منتشر کرد که بعدا معلوم شد دستکاری شده بوده. بعد برای قانع کردن مخاطبانش صبح پنجشنبه ۱۸‌دی ماه با انتشار ویدئویی اعلام کرد که در تهران است و دارد از فرودگاه به سمت پایتخت رانندگی می‌کند.

بعد از بررسی‌های استوری‌های او مشخص شد که این ویدئو هم تصویر‌سازی و صداگذاری شده بود. ویدئوی بازگشت ساسی مانکن به تهران بیش از ۲ میلیون بازدید داشت و با هزاران کامنت هوادارانش روبه‌رو شد ولی بعد مشخص شد که خبر دروغ بوده و بیشتر برای افزایش فالوئر و فعالیت اینستاگرام منتشر شده است.

حالا می‌شود جواب داد که آیا شهاب تیام واقعا در ایران است یا نه. این بار هم بسیاری از مخاطبان با بررسی پلاک ماشین و کوچه‌ای که او از آن عبور می‌کند به این نتیجه رسیدند که به ایران برنگشته و احتمالا همه این کارها را برای بیشتر دیده و شنیده شدن آلبوم جدیدی که در راه دارد انجام داده است. اگر این موضوع صحت داشته باشد احتمالا همین روزها مشخص خواهد شد که این ویدئو هم یک سرگرمی برای دروغ سیزده بوده و هم توانسته برای او فالوئرهای زیادی به‌دنبال داشته باشد.

شهاب تیام یک خواننده پاپ ساکن آمریکا و متولد سال ۱۳۵۹ در ایران است. گفته می‌شود که او سال ۱۳۹۲ یک بار به ایران سفر کرده. سال ۱۳۹۳ هم در فیسبوک خودش خبر داد که در مسابقات جام جهانی هندبال در قطر قرار است ترانه تیم ملی کشور ما را بخواند. البته بعد اینطور که او به بی‌بی‌سی گفته بود این تصمیم با مخالفت فدراسیون هندبال ایران روبه‌رو می‌شود و اینگونه شهاب از خواندن در بیست و چهارمین مسابقات هندبال مردان جهان در سال ۲۰۱۵ بازمی‌ماند.

کدخبر: ۴۴۹۱۱۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر