کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۸۴۳۵
تاریخ خبر:

ماجرای ترسناک ‌گربه‌‌های ‌شهرک اکباتان

روزنامه هفت صبح | یک: ‌اهالی شهرک اکباتان مدتی بود که یک خانم مسن را با ظاهری ساده (یک مانتوی بلند و قد و قامتی خمیده) می‌دیدند که در این شهر و حتی در منطقه آپادانا پیاده‌روی می‌کند. هیچ چیزی در مورد این خانم عجیب نبود الا اینکه ظاهرا او سرعت خیلی زیادی داشت و افرادی بودند که می‌گفتند به فاصله کمی او را در دو نقطه متفاوت شهرک دیده‌اند.

دو: چند روز پیش، برخی از اهالی اکباتان به برخی از صفحات اینستاگرامی پوشش دهنده اخبار این شهرک خبر دادند که چندین گربه به طرز فجیعی در این شهرک کشته شده‌اند. اهالی دیگری نیز جسد این گربه‌ها را دیده‌ بودند.

سه: برخی اهالی روی این مسیج‌ها کامنت گذاشتند و مدعی شدند که کار، کار خانمی است که مانتوی بلند و قد خمیده دارد. درست حدس زدید. فکرها به سمت آن خانم رفت. در این میان یک عکس از این خانم منتشر شد و برخی تایید کردند که دیده‌اند این خانم، گربه‌ها را به سمت خود جذب می‌کند و بعد با یک چکش به سر آن‌ها می‌زند و گربه‌ها را به قتل می‌رساند.

چهار: از اینجا به بعد ماجرا عجیب شد چرا که برخی از کاربران مدعی شدند با این خانم صحبت کردند و متوجه شدند که او به شدت آدم اهل علم و دانشی است و خوب حرف می‌زند و … ‌برخی حتی گفتند که او مدعی شده یک نویسنده است ولی وقتی نام این نویسنده را پرسیدند متوجه شدند که این نویسنده مرده است. در اینجا یک سناریوی سینمایی ترسناک مطرح شد: آیا روح آن نویسنده در این زن حلول کرده و او دارد به نمایندگی از آن نویسنده گربه‌ها را می‌کشد؟

پنج: صفحات اینستاگرامی شروع کردند به فراخوان گذاشتن و خواستند که اگر این خانم، مجددا در شهرک دیده شد، او را به پلیس یا اورژانس اجتماعی معرفی کنند. ظاهرا این اتفاق شامگاه روز دوشنبه افتاده و با مشارکت اهالی این شهرک، بالاخره اورژانس اجتماعی و کلانتری شهرک پای کار آمده و این فرد بعد از دستگیری به مرکز درمانی روانی منتقل شده است.

البته بعدا گفته شده که ظاهرا فرزندان وی در خارج از کشور حضور دارند و او ناراحتی اعصاب داشته و برای هزینه‌های درمان او نیز از اهالی شهرک، توسط همان صفحات اینستاگرامی کمک خواسته شد.

شش: با این حال نکته جالب توجه این بود که کلونی مردم شهرک اکباتان یک بار دیگر توانستند یک موضوع را با مشارکت مردمی جدی خودشان حل کنند.

هفت: نکته بعدی که شاید برای نویسندگان طرح صیانت از مردم در برابر حیوانات خطرناک جالب باشد این است که مردم حتی نسبت به کشته شدن گربه‌های کوچه و بازار نیز حساس هستند. در این شرایط عاقلانه است که ما بیاییم و پلیس را موظف کنیم تا حیوانات درون خانه مردم را هم ضبط کند؟

کدخبر: ۴۲۸۴۳۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر