کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۸۳۷۸۹
تاریخ خبر:

ماجرای استوری جنجالی ‌حامد بهداد علیه داریوش ارجمند

روزنامه هفت صبح| قهرمانی الهام حسینی دختر وزنه‌بردار ایرانی در مسابقات آسیایی بهانه‌ای شد تا حامد بهداد با یک استوری پر از کنایه به حرف‌های داریوش ارجمند و عقاید او درباره وزنه‌برداری زنان، واکنش تندی نشان بدهد. او در استوری اینستاگرامش با انتشار عکسی از لحظه قهرمانی الهام حسینی، داریوش ارجمند را بازیگری بدون کلاس کاری خطاب کرد که درباره همه‌چیز نظر می‌دهد.

نکته مهم این استوری جمله‌هایی است که حامد بهداد برای پاسخ به حرف‌های این بازیگر پیشکسوت سینما و تئاتر و تلویزیون انتخاب کرده، جمله‌هایی که با واکنش کاربران زیادی در فضای مجازی روبه‌رو شده. بعضی از کاربران با اینکه با حامد بهداد موافق هستند اما اعلام کرده‌اند این لحن برای جواب دادن به یک بازیگر بزرگتر اصلا کار خوبی نیست، بعضی‌ها از بهداد خواسته‌اند به‌خاطر حرف‌هایش از ارجمند عذرخواهی کند. داستان چیست؟ داریوش ارجمند چه حرف‌هایی زده که بهداد را این‌قدر عصبانی کرده که با این جملات به او حمله کند؟

داستان از کجا شروع شد؟
اردیبهشت سال گذشته داریوش ارجمند در مصاحبه‌ای به فعالیت زنان در رشته وزنه‌برداری انتقاد کرد و گفت خدا زن را برای وزنه‌برداری نیافریده و زنی که وزنه می‌زند دیگر زن نیست. او حتی اعلام کرد این رشته ورزشی به قدرت باروری زنان آسیب می‌زند و باعث افتادگی رحم می‌شود. این جمله‌ها در فضای مجازی با واکنش کاربران و به‌خصوص زنان ورزشکار همراه شد.

بعضی از کاربران با انتشار عکس‌های قهرمان‌های وزنه‌برداری جهان با فرزندانشان به این موضوع اشاره کردند که بیشتر زنانی که در مسابقات المپیک و قهرمانی جهان مدال گرفته‌اند، مادر هستند. حتی در همان زمان دکتر داود باقری، رئیس وقت کمیته پزشکی فدراسیون وزنه‌برداری نیز به صحبت‌های این بازیگر واکنش نشان داد و گفت وزنه‌برداری برای بانوان هیچ عارضه‌ای ندارد و خیلی از بانوان وزنه‌بردار در جهان زندگی طبیعی خود را دارند.

البته بیشتر واکنش‌ها به حرف‌های داریوش ارجمند به فضای مجازی و گفت‌و‌گو با خبرگزاری‌ها خلاصه می‌شد، اما جناب‌خان این موضوع را به تلویزیون کشاند و در برنامه خندوانه شبکه نسیم داریوش ارجمند را کارشناس وزنه‌برداری معرفی کرد که تحلیل‌های بسیار عجیب و جالبی دارد.

قهرمانی الهام حسینی و استوری حامد بهداد
حرف‌های داریوش ارجمند مربوط به اردیبهشت سال گذشته بود، اما گویا حامد بهداد هنوز آن حرف‌ها را به‌خاطر داشت تا روز قهرمانی الهام آتش از زیر خاکستر بیرون بیاید. 22 مهرماه الهام حسینی قهرمان آسیا شد. دختر وزنه‌بردار ایران با کسب مدال طلای مجموع دسته ۸۱ کیلوگرم وزنه‌برداری زنان قهرمانی آسیا در بحرین تاریخ‌سازی کرد.

مدال حسینی اولین مدال تاریخ وزنه‌برداری زنان در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا بود. همین موضوع باعث شد بسیاری از چهره‌های مطرح ورزشی و سینمایی با انتشار عکس او این قهرمانی را تبریک بگویند. حامد بهداد هم یکی از کسانی بود که به این قهرمانی واکنش نشان داد، البته واکنشی تند و متفاوت.

بهداد با انتشار عکس الهام حسینی در استوری اینستاگرامش نوشت، این زنان همان بودند که آقای داریوش ارجمند در مصاحبه‌اش نگران تخمدانشان بود، آن‌هم با خودشیرینی و استدلالی دون شأن هنرمند. البته پاسخ حامد بهداد به حرف‌های ارجمند فقط این جملات نبود او در ادامه اعلام کرد که از چنین پیشکسوتی خجالت می‌کشد چون با گنده‌گویی و خود‌نمایی درباره هر چیزی نظر می‌دهد. همین جملات کافی بود تا کاربران به لحن و انتخاب جملات این بازیگر حمله و به او یاد‌آوری کنند او یک پیشکسوت است و حالا هر حرفی هم زده باشد دلیل نمی‌شود به بازیگری که از تو بزرگتر است بی‌احترامی کنی.

جرم ارجمند و بهداد
حامد بهداد و داریوش ارجمند در فیلم جرم مسعود کیمیایی همبازی بودند. بهداد برای بازی در نقش ناصر ظفر ‌دوست قدیمی رضا سرچشمه با بازی پولاد کیمیایی، سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را در بیست‌و‌نهمین جشنواره فیلم فجر به‌دست آورد. داریوش ارجمند هم در این فیلم نقش رفعت‌خان را بازی می‌کرد. رفعت‌خان شخصیتی با‌نفوذ در زندان است که برنامه‌ای ترتیب می‌دهد تا ناصر به زندان بیاید و با رضا ملاقات کند.

کدخبر: ۴۸۳۷۸۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1643725887

    باعث تأسف است که اختلاف نظرها باعث شود د و نفر از هنرمندان عزیزمان در فضای مجازی بدینگونه مخاطب یکدیگر بشوند.اگر لحن ها و تنش ها کم شوند و (هنرمندانه تر)پیگیر شو ند‌خیلی بهتراست