کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۱۰۴۵
تاریخ خبر:

شایعه ترسناک ابتلای شهردار منطقه ۱۳ به ویروس کرونا

خبرهای تایید نشده از احتمال ابتلای شهردار منطقه ۱۳ تهران به ویروس کرونا حمایت دارند و البته این تمام ماجرا نیست و داستان وقتی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که خبرها و شایعه‌های منتشر شده در خصوص احتمال سرایت ویروس به چند مقام عالی‌رتبه دیگر کشور را هم در نظر بگیریم.

بهروز شجاعی فعال رسانه‌ای گفته یکی از مسئولان شهرداری تهران مشکوک به کورنا است و بستری شده. امیدوارم [جواب آزمایش] مثبت نباشد که اگر باشد این ویروس به توجه به جلسات چند روز و دیدارهایی که شکل گرفنته ممکن است تا سطح نفر اول یک وزارتخانه کلیدی هم رفته باشد.

منظور از یک مسئول شهرداری در این توییت همان مرتضی رحمان‌زاده شهردار منطقه ۱۳ است. اخبار تایید نشده دیگری وجود دارد که می‌گویند محسن هاشمی رئیس شورای شهر تهران با رحمان‌زاده ملاقات داشته و بعد از آن دیروز هنگام رای دادن در حسینیه جماران با محمد جواد ظریف و حسن خمینی روبوسی کرده.

با این حال خبرگزاری فارس از قول مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ نوشته حال عمومی مرتضی رحمان‌زاده خوب است و خبر ابتلای شهردار منطقه ۱۳ به کرونا صحت ندارد.

کیانوش جعفری مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۳ درباره خبر منتشر شده در فضای مجازی در مورد ابتلای مرتضی رحمان‌زاده به کرونا اظهار داشت: آقای رحمان‌زاده از دو هفته پیش گرفتار سرماخوردگی شدید بوده و به علت ناراحتی ریوی در بیمارستان بستری شده است اما در حال حاضر حال عمومی وی خوب است و مشکل خاصی ندارد.

جعفری خاطرنشان کرد: اینکه گفته می‌شود شهردار منطقه مبتلا به کرونا است، صحت ندارد.

کدخبر: ۳۱۱۰۴۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر