کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۴۷۵۷
تاریخ خبر:

ماجرای آزار و اذیت‌ و سرقت از دختر جوان

روزنامه هفت صبح | دختر جوان که قربانی یک سارق و متجاوز شده بود بعد از شکایت به پلیس متوجه شد تنها قربانی این فرد نبوده است. این فرد که هم زمان دو دختر دیگر نیز از او به جرم سرقت و آزار و اذیت شکایت کرده‌اند، ماجرا را انکار می‌کند.

*** ماجرای آزار و اذیت دختر جوان
راز تلخ این دختر جوان زمانی فاش شد که وی گریان وهراسان نزد پلیس رفت و ادعا کرد یک دزد نه تنها دارو ندارش را به سرقت برده بلکه او را مورد آزار و اذیت نیز قرار داده است. مهیا به افسر تحقیق پرونده درباره این حادثه گفت:

«حدود دو هفته پیش با پسر جوانی به نام فرهاد آشنا شدم. او بسیار شیک پوش و مودب بود. در سومین روز آشنایی‌مان وقتی سوار ماشین او شدم تا به پارکی برویم و صحبت کنیم ناگهان به سمت بیرون شهر تغییر مسیر داد. هرچه اصرار و اعتراض کردم او با تهدید چاقو من را ترساند تا اینکه مرا به خانه‌ای در یک شهرک اطراف شهر برد و با وجود گریه‌هایم، مرا مورد آزار و اذیت قرار داد.

همچنین او از من عکس گرفت و خواست سکوت کنم و شکایتی هم درباره این اقدام او در کار نباشد. بعد با هم بیرون رفتیم و وقتی جلوی مغازه‌ای پارک کرد و خواست برایش نوشیدنی بخرم از ترس و عجله که زودتر فرار کنم، کیفم را داخل ماشینش جا گذاشتم و او با سرقت گوشی موبایل و وسایلم گریخت.»

*** دستگیری سارق متجاوز
با این ادعاها و با دستور بازپرس خیلی زود خانه فرهاد شناسایی شد و ماموران پی بردند جوان متجاوز با فرار از خانه‌اش به مخفیگاهی در یک شهر نزدیک رفته است و همین کافی بود تا دزد متجاوز دستگیر شود. جوان خوش تیپ و مودب وقتی با دختر جوان مواجهه حضوری داده شد گفت: «من با این دختر دوست بودم و هیچ آزار و اذیتی هم در کار نبود، حتی او کیفش را داخل ماشینم جاگذاشته بود و من می‌خواستم آن را برگردانم.»

پسرجوان درحالی اصرار به بی‌گناهی داشت که هم‌زمان دو دختر فریب خورده در این بازه زمانی دیگر به پلیس مراجعه کرده و ادعاهای مشابهی را مطرح کردند و با دیدن فرهاد وی را همان دزد خوش تیپ معرفی کردند.بنابه این گزارش، بررسی عکس‌های داخل موبایل فرهاد نشان داد که دختر جوان واقعیت را می‌گوید و تحقیقات برای ردیابی دیگر دخترانی که در دام دزد متجاوز گرفتار شده‌اند همچنان ادامه دارد.

کدخبر: ۳۷۴۷۵۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر