کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۵۷۳۳۴
تاریخ خبر:

ماجرای‌ قتل مرد خیاط ‌به دست ‌پسر معتادش

روزنامه هفت صبح | ماجرا به دی ماه سال گذشته بازمی‌گردد وقتی پسر جوان که اعتیاد داشت پدرش را با ضربات چاقو می‌کشد و فرار می‌کند و بالاخره با تحقیقات ماموران به دام می‌افتد. اما خبر این قتل به این شکل به پلیس گزارش داده شد که بیمارستانی در مرکز شهر تهران به ماموران گزارش داد مردی میانسال خون‌آلود به بیمارستان منتقل شده اما به دلیل شدت ضربات و خونریزی فوت کرده است. با مرگ مرد میانسال، این پرونده رنگ جنایی گرفت.

یکی از دختران مقتول که در بیمارستان حضور داشت درباره مرگ پدرش به ماموران می‌گوید:« برادرم عامل مرگ پدرم است. روز حادثه برادرم که به شدت گل می‌کشد عصبی و کلافه به سمت من، خواهرم و مادرم هجوم آورد و درخواست پول داشت تا مواد تهیه کند. اما ما داخل خانه پولی نداشتیم‌. بار اول نبود که او به دلیل مصرف مواد عصبی می‌شد و ظرف‌های خانه و وسایل را می‌شکست.

روز حادثه ما و مادرمان را کتک زد و من مستاصل و ترسیده به پدرم که شغلش خیاطی است زنگ زدم و خواستم به خانه بیاید بلکه برادرمان را کنترل کند. پدرم بلافاصله کارش را رها کرده و به خانه آمد اما برادرم باز هم عصبی و کلافه به پدرم پرخاش کرد و از او تقاضای پول داشت که پدرم زیر بار نرفت و او به سمت پدرم هجوم برده به او با چاقو ضربه زد و متواری شد.»

درخواست قصاص
بعد از این که پسر جوان دستگیر شد در اعترافاتش به ماموران پلیس گفت: من مدت‌ها بود اعتیاد داشتم و به همین دلیل اعضای خانواده با من رابطه خوبی نداشتند و در واقع من از خانواده کنار گذاشته شده بودم. روزی که قتل اتفاق افتاد من اصلا نقشه قبلی نداشتم. در ابتدا با مادر و خواهرانم درگیر شدم و درخواست کردم به من پول بدهند چون خیلی خمار بودم و همین موضوع من را کلافه کرده بود.

بعد پدرم به خانه آمد و زیربار نرفت که به من پول بدهد به همین دلیل کلافه شدم و اصلا نفهمیدم چطوری به پدرم چاقو زدم. به قدری خمار بودم که رفتارم دست خودم نبود. اصلا روز حادثه چون خواهرم را زده بودم پدرم با من بد برخورد کرد و همین حادثه رخ داد. الان هم اصلا حال خوبی ندارم از قتل پدرم پشیمانم و دلم می‌خواهد من هم قصاص شوم و بمیرم.

با صدور کیفرخواست پرونده برای رسیدگی به دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد و متهم به‌زودی محاکمه می‌شود. این موضوع در حالی است که دو خواهر پسر جوان اعلام کرده‌اند به هیچ عنوان از خون پدرشان نمی‌گذرند و او باید قصاص شود.

کدخبر: ۴۵۷۳۳۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر