کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۵۲۶۶
تاریخ خبر:

ماجراهای مرگ واروژان، چهار متجاوز آبادانی و اوت شدن ‌‌نصیری

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | ‌روزنامه اطلاعات یکشنبه ۲۷شهریورماه ۱۳۵۶٫ صفحه اول خبر دندانگیری برای نقل قول ندارد. در صفحه۳ خبر آمده که جوزف کاتن و آنتونی کویین در همین هفته برای بازی در فیلم کاروان‌ها به ایران خواهند آمد. در صفحه۴ چند تا خرده خبر مهم کنار هم ردیف شده‌اند‌. اولی‌اش مرگ واروژان است که در پایین صفحه و خیلی کوچک خبری کار شده با عنوان: واروژان آهنگساز مرد. این خبر در هیچ بخشی از صفحه اول هم منعکس نشده است‌.

طبق این خبر کوتاه واروژان در چهل سالگی بر اثر حمله قلبی درگذشته. در کنار این خبر اوت شدن محمد نصیری از رقابت‌های قهرمانی جهان هم خبر غم‌انگیز دیگر است‌. قهرمان المپیک و جهان پای وزنه ۹۵کیلوگرم در حرکت یکضرب سه بار خطا کرده است‌. در بخش دیگری از نیم‌تای پایین صفحه‌۴ خبر عجیبی کار شده که در لید آن به شکل خیلی بی‌مقدمه و ناگهانی آمده است: «به قرار اطلاع سید موسی صدر در ژوئن‌۱۹۷۷ ویلایی به قیمت دو میلیون و ۵۰۰‌هزار فرانک در حومه پاریس برای خود خریداری کرده است و در میان شیعیان لبنان گفته می‌شود که پول این ویلا از اعاناتی است که از کشورهای مختلف برای کمک به شیعیان لبنان جمع‌آوری می‌شود.»

از قرار ساواک تصمیم گرفته بود اعتبار موسی صدر را خدشه‌دار کند. و بالاخره این که در مسابقات دختر شایسته جهان افسانه بنی اردلان دختر ۱۷‌ساله ایرانی به مقام چهارم ‌ رسیده است‌. در صفحه ۲۴ تصویری از برنامه شما و رادیو چاپ شده که منوچهر نوذری و ثریا قاسمی را در کنار هم در حال اجرای برنامه نشان می‌دهد‌. در صفحه‌۲۸ آگهی فروش پیکان وانت منتشر شده است. با موتور ۱۶۰۰ و قدرت ۶۵ اسب بخار‌! بابا بهره‌وری!

در خیابان دماوند و سرآسیاب دولاب دزدها با روشی مشابه به دوتا بانک صادرات حمله کرده‌اند. در هردو سرقت دزدها از مغازه‌های جانبی وارد شده و با سوراخ کردن دیوار بانک گاو صندوق را زده‌اند و در مجموع یک میلیون تومان دزدیده‌اند.دو فیلم جدید سینمایی هم اکران شده. یکی با عنوان خوشگلا بی‌بندوبارن‌! (حتی بی‌بندوبارند هم نه ! بی‌بندوبارن‌!) و دومی با عنوان وحشی و آزاد.

روزنامه‌۲۸ شهریورماه در صفحه اول عکس فرح است در سفرش به کهگیلویه و بویراحمد. تیتر هم درباره تحت کنترل بودن شبه وبا در ایران است‌. مسابقات قهرمانی والیبال دختران برگزار شده و تیم اصفهان اول،‌تهران دوم، شهرکرد سوم و تبریز چهارم شده است. پرونده آن چهار جوان آبادانی که در دیری فارم یک زن شوهردار را دزدیده و سپس به او تجاوز کرده‌اند مورد رسیدگی قرار گرفته و برای هر چهار نفر تقاضای حبس ابد شده است‌. در کافه الوند نو در خیابان استانبول هم الله‌مراد برقی کارگر این کافه با یکی از مشتری‌ها به نام برات تیغی نیکچه که برای خوردن مشروب آمده بود دعوایش می‌شود و طی نزاع او را بر اثر مشت و لگد می‌کشد! نمایشگاه بین‌المللی هم افتتاح شده است.
خداحافظ‌.

کدخبر: ۴۱۵۲۶۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر