کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۵۷۳۲
تاریخ خبر:

ماجراهای خواستگار سوم، زورگیری در آبادان و تجاوز در تهران

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | ‌روزنامه اطلاعات ۲۹ شهریور ۱۳۵۶٫ صفحه اول خبر دندانگیری ندارد. عکس هم مربوط به بازدید محمدرضا و فرح از نمایشگاه بین‌المللی است. در صفحه خبرهای شهرستان‌ها ذکر شده که باز هم در آبادان سه سرنشین یک پیکان به زور می‌خواسته‌اند دختری ۱۷ ساله را که در حال عبور از خیابان بهمنشیر بوده، سوار اتومبیل خود کنند و به مقصد برسانند!

دختر خانم مقاومت کرده و کار به خشونت می‌کشد و بر اثر ضربات وارده دختر در همان کنار خیابان بیهوش می‌شود و سه جوان هم که نامشان جاسم و بهروز و عزیز بوده فرار می‌کنند. بعد از دستگیری گفته‌اند که البته مست بوده‌اند اما دلشان برای منیژه زیرآفتاب سوزان سوخته و می‌خواسته‌اند کمکش کنند‌!

یک تیتر جالب دیگر هم این‌گونه است‌: ‌کثیف‌ترین رستوران‌های دنیا سر راه‌های اصفهان هستند‌! در ادامه پرداختن ویژه به فاطمه خواهر ناتنی محمدرضا که بیوه ژنرال خاتم هم بوده‌، ‌تصویری از او منتشر شده که در حال اهدای لوح یادبود به برگزیدگان دوره تکاوری است و خب یکی از این برگزیدگان کیوان پسر خودش است‌. در گزارش نوشته شده که کیوان با مهارت و استعداد دوره تکاوری را در ۱۴‌روز گذرانده و … !

خبر دیگر هم مراجعه زنی ۴۰ساله با دختر ۱۵ساله‌اش به دادسرای تهران برای کسب مجوز ازدواج بوده است. چرا که سن دخترش زیر سن قانونی محسوب می‌شده است. اما جالب این که به گفته مادر، ‌دخترش تا به حال دوبار به ازدواج‌های غیر رسمی تن داده اما هردوبار شوهرانش او را رها کرده‌اند حالا خواستگار سوم پیدا شده و مادر می‌خواهد برای ثبت قانونی ازدواج تلاش کند‌! اولین ازدواج دختر که زهرا نام دارد در ۱۳ سالگی بوده است‌.

اطلاعات روز ۳۰ شهریور ۱۳۵۶٫ مهم‌ترین تیتر صفحه‌: ‌به صاحبان ۵۰ هزار خانه خالی در تهران دو ماه مهلت داده شد‌! چقدر این تیتر به نظر آشنا می‌رسد‌!در صفحه ۱۷ گزارشگر روزنامه رفته است به کاباره‌ها و دیسکوتک‌های تهران سرزده و در توصیفی نوشته است‌: در زرق و برق دروغین کاباره‌های تهران‌؛ ‌هنرمندان درجه دو و سه کشورهای دیگر به عنوان هنرمندانی ممتاز به تماشاگران معرفی می‌شوند‌.

در جام تخت جمشید و در یک بازی عقب افتاده ملوان انزلی در شهر خود با نتیجه دو بر یک برق شیراز را شکست داده و پس از هفته‌ها توانسته جای پاس را در صدر جدول بگیرد. هردو تیم با ۱۸ بازی صاحب ۲۴ امتیاز هستند. پرسپولیس با ۲۱ امتیاز این دو تیم را تعقیب می‌کند. صنعت نفت و برق شیراز و تاج در جایگاه چهارم تا ششم قرار دارند. در آن سال‌ها هر پیروزی دو امتیاز داشته است‌.

برای آن سه نفری هم که چندروز قبل کارمند یکی از بارهای شمال تهران را دزدیده و به زور به او تجاوز کرده بودند اشد مجازات تقاضا شده است که همان ۱۰سال حبس بوده است. نگین اسم قربانی بوده و در حالیکه پس از اتمام کارش و در ساعت دو نیمه شب با دو تا از همکاران زن دیگر سوار تاکسی می‌شود رضا و دو مرد دیگر به تاکسی حمله و او را می‌دزدند و…

در صفحه ۳۶ هم گزارشی کار شده از بازی فوتبال مدرسه رضا پهلوی با خانه روستایی بومهن که بازی با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان رسیده و دو گل تیم را رضا پهلوی زده است‌! گزارشگر در توصیف بازی رضا به شیوه‌ای چاپلوسانه نوشته‌:‌ « والاحضرت همایون ولایتعهد با شماره ۲۰ در گوش چپ بازی می‌کردند و بارها با فرارها و شلیک‌هایشان دفاع تیم بومهن را تحت تاثیر قرار دادند» ‌! این طوری بوده دیگر. کیوان بهترین تکاور و رضا هم بهترین فوتبالیست‌!خداحافظ‌

کدخبر: ۴۱۵۷۳۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر