کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۵۹۳۶
تاریخ خبر:

لیدری که به بازیکنان ‌نفت مسجد‌سلیمان حمله کرد کیست؟

روزنامه هفت صبح، فاطمه رجبی | ‌اینبار اتفاقی رقم خورده که با خط‌کش‌های مرسوم این دست اتفاقات هم عجیب به نظر می‌رسد. ماجرا درست بعد از بازی تیم‌های نفت مسجد‌سلیمان و صنعت‌نفت آبادان اتفاق افتاد در حالی که بازی دو - هیچ به نفع نفت آبادان تمام شده و این موضوع هواداران مخصوصا لیدرهای نفت مسجد‌سلیمان را تا حد جنون عصبانی کرد.

اینطور که فراز کمالوند سرمربی نفت مسجد سلیمان در نشست خبری بعد از بازی اعلام کرده لیدرها بلافاصله بعد از مسابقه راهی رختکن تیم شده‌اند، به بازیکن‌ها تهمت کم کاری زده و بعد هم با آنها درگیر شده‌اند و این وسط چند بازیکن هم آسیب دیده‌اند. همان شب با وجود اینکه همه مسئولان باشگاه و کاربران مسجد سلیمانی این درگیری را محکوم می‌کنند یکی از لیدرها که گویا در حمله به بازیکن‌ها و درگیری با بازیکن‌ها نقش کلیدی داشته در اینستاگرامش ویدئویی منتشر می‌کند که در آن نه تنها خبری از پشیمانی نیست بلکه خط و نشان‌های تازه هم دیده می‌شود.

او داوود است که اصالتا مسجد سلیمانی است و حدود ۳۰سال سن دارد. دیروز حرف های داوود را نقل کرده بودیم اما بگذارید یک بار دیگر آنها را بخوانیم:«…. علی عبدالله‌زاده و…. بازیکن‌های دیگه تو روی ما وایسادن، ما با دو سه نفر دیگه از خجالتشون دراومدیم. ما به هیچ کسی وصل نیستیم. ما به خاطر دل هواداران رفتیم انتقاد کردیم و اینها تو روی ما ایستادن و کتک خوردن و باز هم می‌خورن، باز هم کتک می‌خورن اما نه کسی ما رو تیر کرده نه کسی به ما گفته ما فقط به خاطر دل هواداران به خاطر تیم شهرمون این کار رو کردیم و باز هم می‌کنیم. اینکه میگن «ایکس» و «وای» و «زد» ما رو تشویق کردن دروغه ما خودمون فقط به خاطر دل هوادارا رفتیم و باز هم میریم.»

این ویدئو و تهدیدهای موجود در آن کاری کرد که نشود ماجرا را درز گرفت و به یک درگیری درون باشگاهی تقلیل داد. به این ترتیب رحمان بن سعید، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مسجدسلیمان وارد میدان می‌شود و حکم بازداشت آقا داوود را می‌گیرد. او در توضیح این بازداشت گفته:

«متاسفانه تعدادی از لیدرهای نفت مسجدسلیمان که به آبادان رفته بودند پس از اتمام مسابقه وارد رختکن شده و به درگیری با بازیکنان و ضرب و شتم آن‌ها پرداختند. پس از آن با انتشار کلیپ در فضای مجازی باعث خدشه وارد کردن به نام مسجدسلیمان و قوم بزرگ و با اصالت بختیاری شدند. به همین دلیل یک نفر از آنان توسط پلیس اطلاعات و امنیت شهرستان مسجدسلیمان دستگیر و در حال حاضر در بازداشت به سر می‌برد.»

البته افراد نزدیک به باشگاه به هفت‌صبح می‌گویند که داوود و برادرانش که در مجموع ۵ نفر هستند همگی جزو لیدرهای باشگاه نفت مسجد سلیمان محسوب می‌شوند و قبلا هم با بازیکن‌ها درگیری هایی داشته اند و در زمان سرمربیگری مربیانی مثل مهدی تارتار، محمود فکری و مجتبی حسینی هم آنها با اتهام کم کاری به بازیکن‌ها یا گاوبندی وارد رختکن شده و در مواردی به سمت آنها حمله کرده‌اند. آخرین مورد هم به سال گذشته و درگیری فیزیکی با میثم تهیدست، نیما انتظاری و ناییج‌پور ۳ بازیکن تیم برمی‌گردد که باشگاه سعی کرد ماجرا را درون خودش حل و فصل کند.

اینبار هم گویا داوود به همراه یک نفر دیگر که بازیکن‌ها او را چندان نمی‌شناخته‌اند خود را به رختکن می‌رسانند و در حالی که ناسزاهایی را فریاد می‌زده‌اند از چند بازیکن نام می‌برند و به آنها می‌گویند که تیم را فروخته‌اند. یکی از این بازیکن‌ها علی عبدالله‌زاده بوده که به دلیل آبادانی بودن بیشتر در معرض تهمت قرار گرفته و توهین‌های مستقیمی به او شده تا جایی که خود عبدالله‌زاده و بقیه بازیکن‌ها نتوانسته‌اند آرام بنشینند.

گویا داوود و همراهش به عبدالله‌زاده گفته‌اند که چرا آخر بازی خوشحال بوده و لابد دلیلی داشته که ناراحت نبوده است. همین حرف‌ها باعث شده که کار به درگیری بکشد. جالب اینکه چند نفر از افراد حاضر در رختکن به هفت صبح گفته‌اند که داوود بیشتر از اینکه توانسته باشد به بازیکن‌ها آسیب بزند خودش ضربه خورده و همه تیم که دل پری از او داشته‌اند با او درگیر شده‌اند اما تا جایی که این فرد مطلع به هفت صبح گفته در این درگیری خبری از چاقو و سلاح های دیگر نبوده است و فقط کتک کاری اتفاق افتاده که با دخالت افراد حاضر چندان هم طول نکشیده.

حالا چرا حضور یا عدم حضور چاقو مهم است؟ چون یک بار هم سه سال پیش لیدرهای نفت مسجد سلیمان دست به چاقوکشی زده بودند آن هم در جریان بازی نفت مسجد سلیمان و پرسپولیس که همان موقع هم تصاویرش سر و صدای زیادی به راه انداخت و منجر به دستگیری هوادار چاقوکش شد.

بهزاد سواهی برادر داوود که در حال حاضر تلفن همراه داوود را در اختیار دارد می‌گوید در جریان درگیری و حتی دستگیری برادرش نبوده و وقتی سر کار بوده شنیده که او دستگیر شده است. با این وجود از برادرش حمایت می‌کند و می‌گوید که داوود به عملکرد ضعیف تیم انتقاد و اعتراض داشته و حالا هم دارد تقاص تعصبی که به تیم داشته پس می‌دهد. در حالی که سال‌هاست بدون قرارداد و بدون دستمزد برای تیم زحمت می‌کشد و از جان مایه می‌گذارد.

در حال حاضر اینستاگرام داوود سواهی با نزدیک به ۱۴ هزار دنبال کننده به شکل خصوصی درآمده و دیدن محتوای آن برای کسانی که او را از قبل دنبال نمی‌کردند محدود شده است. خبرها از مسجدسلیمان می‌گویند که بعد از این اتفاق تمرینات این تیم برای امنیت به اهواز منتقل شده است و فراز کمالوند هم به دلیل اتفاق پیش آمده اعلام کرده در تمرینات حاضر نمی‌شود.
عضو کمیته مشوقین تیم باشگاه نفت مسجد سلیمان

کدخبر: ۴۳۵۹۳۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر