کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۹۵۰۹۱
تاریخ خبر:

لحظه درگیری مهاجم با نیروی انتظامی در شادگان

صبح روز سه شنبه، یک شهروند شادگانی به دلایل نامعلوم با ماموران نیروی انتظامی شهر شادگان در استان خوزستان درگیر شد. در فیلمی که از این اتفاق منتشر شده است فرد مهاجم با سلاح گرم به سمت پلیس شلیک می‌کند.

به گزارش فرارو، در این درگیری که حدود ساعت ۹ صبح رخ داد، یک مامور نیروی انتظامی به شهادت رسید. بر اساس گزارش شاهدان عینی، فرد قاتل ابتدا با چاقو اسلحه را از مامور گرفته و با همان سلاح، مامور را به ضرب گلوله به شهادت رساند. علاوه بر این، یک شهروند دیگر که در حال عبور از محل حادثه بود، مجروح شد. برخی شاهدان عینی ادعا می‌کنند که حداقل سه تن از ماموران نیروی انتظامی مجروح یا به شهادت رسیده‌اند.

در همین حال خبرگزاری ایرنا نیز گزارش داد: "در پی تیراندازی فردی مسلح در شهرستان شادگان یکی از مأموران پلیس به درجه رفیع شهادت نائل شد. حین استقرار واحد گشت کلانتری ۱۱ مرکزی در میدان اصلی شهر یک نفر مسلح به سوی مأموران تیراندازی کرده و استوار یکم سفیدرو به شدت مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به شهادت می‌رسد."

قاتل پس از شلیک به ماموران انتظامی، کنار خودروی پلیس ایستاده بود که ظاهرا با شلیک ماموران امنیتی به زمین افتاد. گفته می‌شود که قاتل بازداشت شده، ولی همدست او از محل حادثه گریخته است.

کدخبر: ۲۹۵۰۹۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر