کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۰۶۵۸
تاریخ خبر:

لاستیک هواپیمای پرواز تهران - مشهد پس از فرود ترکید

مدیر روابط عمومی فرودگاه مشهد گفت: ۲ لاستیک هواپیمای شرکت سپهران به دلیل نقص فنی در چرخ هنگام ورود به پارکینگ فرودگاه بین المللی شهید هاشمی نژاد مشهد ترکید، اما به هیچ مسافری آسیب نرسید. حسن جعفری روز دوشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: این هواپیما صبح امروز از مبدا تهران در فرودگاه مشهد به زمین نشست. ۲ لاستیک عقب این هواپیما دچار ترکیدگی شد.

پرواز مشهد- مسقط عمان نیز هشتم تیرماه به دلیل ترکیدگی لاستیک به فرودگاه این کلانشهر بازگشت و بدون مشکل به زمین نشست. فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد با گستره ۵۴۰ هکتار، پس از فرودگاه مهرآباد تهران دومین فرودگاه پرترافیک کشور است که پیش از شیوع کرونا به طور میانگین روزانه ۱۸۰ پرواز و در زمان اوج مسافرت‌ها تا ۲۵۰ پرواز ورودی و خروجی روزانه در آن انجام می‌شد.

منبع: ایرنا

کدخبر: ۴۷۰۶۵۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1560798515

    سلام اکه این پیام رو میخونید مطلع باشید دلیل این اتفاق سوختگیری بیش از حد هواپیم اها در عزیمت به سمت مشهد هستن چرا که به دلیل مشکل یکی از مخزنهای مرکز سوخت رسانی این فرودگاه بنا بر اعلام این مرکز مقدار کمی سوخت به هر هواپیمایی تعلق میگیرد از این رو شرکتها مجبورن به جهت انجام پرواز حتی اگه شده بار مسافر یا یارنامه رو حمل نکنن و اقدام به سوخت گیری بیشتری در مبد ا به سمت مشهد انجام دهند که این مسئله با عث افزایش وزن هواپیما و فرود سخت در فرود گاه مشهد میشه که باعث بروز چنین حوادثی م یشود.تکرار چند باره این داستان گویا این مطلب میباشد.ممنونم اگه در این باره بدون ذکر نام بنده گزارشی تهیه بفرمایید

  • peyman0917

    سلام بر کاسبان تحریم…