کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۵۴۳۲
تاریخ خبر:

قیمت دلار و سکه طلا در ظهر شنبه چهار اردیبهشت

دلار جایگاه جدید را پذیرفته است و سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز احتمالا به‌زودی مجبور به ترک کانال ۱۰میلیون تومان خواهد بود.

خبرنگار گروه بازار روزنامه هفت صبح گزارش می‌دهد:

ظهر امروز شنبه چهارم اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ دلار بالاخره جایگاه جدید خود در کانال ۲۳هزار تومان را بپذیرد. قیمت دقیق دلار تا این لحظه که ساعت ۱۲ و ۳۰دقیقه ظهر را نشان می‌دهد ۲۳هزار و ۹۰۰تومان است. در بازار ارز همچنین شاهد عقب‌نشینی ۹۰تومانی ارزش یورو هستیم. یورو دیروز ۲۹هزار تومان بود اما حالا در معاملات بازار تعطیل و نیمه‌تعطیل کانال‌های مجازی قیمت آن را ۲۸هزار و ۹۱۰تومان ذکر کرده‌اند. کاهش قیمت درهم به شش هزار و ۵۰۰تومان نشان می‌دهد در ادامه روز احتمال تداوم روند کاهشی قیمت دلار وجود خواهد داشت.

اگر روند تا شب ادامه داشته باشد پس از مدت‌ها فردا می‌توانیم هر گرم طلای ۱۸عیار را در جایگاهی زیر یک میلیون تومان ببینیم.

قیمت هر گرم طلا در ظهر شنبه چهارم اردیبهشت یک میلیون و هشت هزار تومان است. همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۰میلیون و ۵۰تومان، هر قطعه نیم‌سکه پنج میلیون و ۶۵۰هزار تومان، هر قطعه ربع سکه سه میلیون و ۶۳۰تومان و هر قطعه سکه گرمی سه میلیون و ۶۳۰تومان گزارش شده است.

کاهش شدید معاملات به‌خاطر تعطیلی رسمی بازار و آرامش اخبار در حوزه سیاسی از دیگر عواملی هستند که می‌توانند قیمت‌ها را همچنان نزولی نگه دارند.

کدخبر: ۳۸۵۴۳۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر