کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۸۲۵۳۸
تاریخ خبر:

قیمت آیفون ۱۱ پرو‌مکس؛ ۱۷ تا ۲۷ میلیون تومان

روزنامه هفت صبح | قیمت آیفون ۱۱ پرو مکس یکی از ترسناک‌ترین چیز‌هایی است که می‌توانید ببینید؛ بعضی فروشنده‌ها برایش ۲۷میلیون و ۵۰۰هزار تومان قیمت گذاشته‌اند و کمترین قیمت اعلام شده ۱۷میلیون و ۲۵۰هزار تومان است. خبر جدید اینکه بعد از چند روز فراوانی مدل‌های ۲۵۶گیگابایتی بالاخره تعدادی iPhone 11 Pro Max با حافظه ۵۱۲گیگابایت هم از راه رسیده و این مسئله می‌تواند در روز‌های آینده قیمت مدل‌های ۲۵۶گیگابایتی را تعدیل کند.

فروشگاهی در پاساژ پایتخت آیفون ۱۱ پرو مکس را با تنوع‌رنگ کامل ۲۷میلیون و ۵۰۰هزار تومان می‌فروشد اما در تجریش می‌توان همین گوشی را ۵۰۰هزار تومان ارزان‌تر خریداری کرد. بعد از آیفون ۱۱ پرو مکس با حافظه ۵۱۲گیگابایت، رکورد قیمت متعلق به آیفون ۱۱ پرو مکس با حافظه ۲۵۶گیگابایتی است.

بیشترین قیمت اعلام شده برای این گوشی ۲۲میلیون تومان است. شاید پنج میلیون اختلاف وسوسه‌تان کند، زود پول را بپردازید و قال قضیه را بکنید، اما بهتر است بدانید عدد‌هایی کمتر از این هم اعلام شده است. مثلا در همین تهران فروشنده‌ای قیمت مدل ۲۵۶گیگابایتی را ۲۱میلیون و ۲۵۰هزار تومان اعلام می‌کند و فروشنده‌ای دیگر حاضر است آیفون ۱۱ پرو مکس را با حافظه ۲۵۶گیگابایت به‌قیمت ۱۹میلیون و ۹۰۰هزار تومان بفروشد. ۱۸میلیون و ۹۰۰هزار تومان کف قیمت فروش در تهران است.

فکر می‌کنید اوضاع در شهرستان‌ها چطور است؟ در اصفهان فروشگاهی واقع در پاساژ کیش قیمت آیفون ۱۱ پرو مکس را در دو مدل ۲۵۶گیگابایتی و ۶۴گیگابایتی اعلام کرده؛ اولی را باید ۲۱میلیون و ۹۰۰هزار تومان بخرید و برای دومی باید ۱۸میلیون و ۹۹۰هزار تومان پول بدهید.

همچنین در تبریز می‌توانید مدل ۲۵۶گیگابایتی را ۲۱میلیون و ۴۰۰هزار تومان و مدل ۶۴گیگابایتی را ۲۰میلیون تومان بخرید. با‌این‌حال قیمت آیفون ۱۱ پرو مکس در ارومیه ارزان‌تر است. فروشنده‌ای واقع در خیابان رسالت قیمت آیفون ۱۱ پرو مکس ۲۵۶ گیگابایتی را ۱۹میلیون و ۵۵۰هزار تومان و قیمت آیفون ۱۱ پرو مکس ۶۴گیگابایتی را ۱۷میلیون و ۲۵۰ هزار تومان اعلام کرده است.

نکته بامزه در طول زمانی که دنبال قیمت آیفون ۱۱ پرو مکس می‌گشتیم این بود که بعضی فروشنده‌ها همان اول کار صادقانه اعتراف می‌کنند محصول را بدون کدفعالسازی دست شما می‌دهند. یعنی گوشی رجیستر نشده است و واقعیتش نه آیفون ۱۱ و نه هیچ موبایلی بدون کد رجیستری پشیزی نمی‌ارزد.

حتی اگر بتوانید کسی را پیدا کنید که بتواند قوانین سفت‌وسخت ورود گوشی موبایل از خارج کشور را دور بزند، در بهترین حالت باید باز هم هزینه‌های گمرک و مالیات را از جیب خودتان پرداخت کنید. این رقم در حال حاضر دست‌کم سه، چهار میلیون تومان برآورد می‌شود و باید آن را علاوه بر قیمت پرداخت شده برای گوشی بدهید. پس فروشنده محترمی که قیمت را ۲۰ تا ۲۱میلیون تومان اعلام کرده، انتظار دارد شما چهار میلیون تومان دیگر برای رجیستر کردن موبایل بدهید و در نهایت قیمت آیفون ۱۱ پرو مکس برای شما ۲۵میلیون تومان تمام شود.

کدخبر: ۲۸۲۵۳۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ali3021

    تو سایت تلکام و چنتا سایت دیگه دیدم 199 یورو