کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۹۸۹۹
تاریخ خبر:

قول جهانگیری به مردم سی‌سخت: تنهای‌تان نمی‌گذاریم

جهانگیری گفت: به مردم عزیز شهر سی سخت، شهرستان دنا و روستاهای این شهرستان اعلام می کنم که دولت یک لحظه مردم خسارت دیده مناطق زلزله زده شهرستان دنا را تا تکمیل شدن کامل خانه و زندگی‌شان تنها نخواهد گذاشت.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور، در بدو ورود به سی سخت در جمع خبرنگاران گفت: سه چهار روز بعد از زلزله (در جلسه سوم اسفند) دولت مصوب کرد تعداد واحدهای آسیب دیده و خسارت دیده در زلزله سی سخت، واحدهایی که باید تخریب و ساخته شوند و یا تعمیر شوند باید سریعا مشخص شده و دستگاه‌های اجرایی بر این مبنا کار اجرایی را شروع کنند. البته سال ۹۹ برای همه مردم ایران سال سختی بود، ما هم فشارهای تحریم و هم کرونا را داشتیم و معیشت مردم با سختی مواجه شد و نگرانی‌هایی که نسبت به آینده داشتند. مردم استان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر این مسایل با حادثه زلزله هم روبه رو شدند.

جهانگیری با بیان این مطلب که قصد داشت در روز نخست سال ۱۴۰۰ با هدف بررسی پیشرفت کار به مناطق زلزله زده کهگیلویه و بویراحمد سفر کند، اما به خاطر ملاحظاتی انجام نداد و سفر امروز در دومین روز از سال جدید انجام شد، تاکید کرد: برای بررسی وضعیت زلزله زده ها و پیشرفت کارها وزرا و روسای سازمان‌های ذیربط حضور دارند. جلسه ای با حضور استاندار با در خصوص مناطق زلزله زده سی سخت خواهیم داشت و مسایل مربوطه را بررسی و تصمیم گیری خواهیم کرد. به مردم عزیز شهر سی سخت، شهرستان دنا و روستاهای این شهرستان اعلام می کنم که دولت یک لحظه مردم خسارت دیده مناطق زلزله زده شهرستان دنا را تا تکمیل شدن کامل خانه و زندگی‌شان تنها نخواهد گذاشت. دولت در هر مرحله ای در کنار آنهاست و هر وقت نیاز شد که مصوبه ای اصلاح شود و اقدام جدیدی صورت گیرد، حتما انجام می شود. استان کهگیلویه و بویراحمد پر پتانسیل و ظرفیت است و شرایط مطلوبی برای توسعه دارد در نشستی با استاندار آن را بررسی کرده ایم و امروز نیز در نشست اقتصاد مقاومتی مشکلات استان را بررسی خواهیم کرد و مسایل زیربنایی، توسعه ای، راه‌ها و سدها بررسی خواهد شد. استان کهگیلویه و بویراحمد با توجه به ظرفیت‌هایی که دارد می تواند به یک قطب گردشگری و توسعه ای کشور تبدیل شود. امیدواریم هم دولت و مردم اقدامات خوبی در این زمینه انجام دهند و ما بتوانیم موانع پیش روی توسعه این استان را بر طرف کنیم.

معاون اول رئیس جمهور با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی عنوان کرد: دولت با تمام ظرفیت می داند که مسأله امروز کشور تولید اعم صنعتی، کشاورزی و نفت و گاز است. استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از نفت خیز ترین استانهای کشور است در اذهان مردم کشور مناطق نفت خیز تنها به خوزستان و بوشهر می گویند در حالی که این استان بزرگترین میادین و ظرفیت نفتی را دارد، ظرفیتی در زمینه پتروشیمی و گردشگری دارد و بخش زیادی از میزان آب کشور در این استان است که شرایط مطلوبی برای کشاورزی داراست. مسئولان کشور و دولت با شعار امسال برای تولید کشور همراه خواهند بود تا در سال ۱۴۰۰ بتوانیم رشد قابل توجهی داشته باشیم تا رضایت مردم و مقام معظم رهبری تامین شود.

کدخبر: ۳۷۹۸۹۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • safa345

    هرچی میگه برعکسه