کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۳۲۷۲
تاریخ خبر:

قمی ها کرونا را جدی نگرفته اند؟

خبرآنلاین به نقل از ایران نوشت: رفت‌وآمدهای زیاد در خیابان‌ها و حتی برگزاری تجمعات برخلاف توصیه‌های ستاد ملی مقابله با کرونا در قم نشان می‌دهد که کرونا در این شهر هنوز جدی گرفته نشده است.

این در حالی است که بر اساس آمارها تاکنون ۸۴۰ نفر از مردم قم به‌خاطر کرونا راهی بیمارستان‌ها شده‌اند. البته آنطور که مسئولان دانشگاه علوم پزشکی قم می‌گویند با وجود آن‌که ۸۵ نفر از این بیماران بهبود یافته‌اند اما باز هم روند شیوع این بیماری در استان افزایشی است و اگر مردم به هشدارها توجه نکنند فاجعه بزرگی در راه است.

علی ابرازه، قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی قم با ابراز نگرانی نسبت به بی‌توجهی مردم به هشدارهای بهداشتی اظهار داشت: مسأله شیوع بیماری کرونا جدی و گسترده است و بهبودی افراد هم به سختی حاصل می‌شود اما مردم آن را هنوز جدی نگرفته‌اند. بارها از مردم خواسته‌ایم از رفت و آمدهای غیرضروری اجتناب کنند اما آنها توجه نمی‌کنند. برای ریشه کنی این ویروس باید زنجیره انتقال آن قطع شود. از این رو از مردم می‌خواهیم با رعایت بهداشت فردی و قرنطینه خانگی نسبت به این مهم اهتمام داشته باشند در غیر این‌صورت روند بستری‌ها رو به افزایش خواهد بود.

کدخبر: ۳۱۳۲۷۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1560675246

    واقعا متاسفم شیوع کرونا اول از قم شروع ش د بعدم با رفت و امدشون به شهر های دیگه … .دلیل این سهل انگاری مردم رو نمیفهمم