کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۴۳۱۷
تاریخ خبر:

قلعه‌نویی مانع قهرمانی پرسپولیس می‌شود؟

روزنامه هفت صبح | فردا قهرمان نیم‌فصل اول لیگ بیستم مشخص می‌شود. البته از ابتدا قرار نبود این بازی اینقدر مهم باشد اما تغییرات در برنامه‌بازی‌های نیم‌فصل و تعویق چند بازی پرسپولیس باعث شد تا در نهایت جدال گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس به معنای واقعی کلمه تبدیل به یک بازی تعیین‌کننده شود اما حتی اگر این اتفاقات هم رخ نمی‌داد به دلیل حضور امیر قلعه‌نویی روی نیمکت گل‌گهر و چند بازیکن خاص در ترکیب این تیم، تقابل با پرسپولیس یک بازی حساس و احتمالا پرحاشیه می‌شد.

مهم‌ترین حاشیه‌ای که قبل از این بازی به شکلی کاملا ناگهانی و غیرمنتظره به وجود آمد، محرومیت گادوین منشا از بازی مقابل پرسپولیس بود. شادی گل زننده او بعد از بازی با نساجی، با وجود گزارش نشدن توسط داوران و ناظر بازی، به دلیل انتشار گسترده در فصای مجازی با واکنش کمیته انضباطی روبه‌رو شد و منشا تا اطلاع ثانوی از حضور در میادین محروم شد. او که سابقه بازی در پرسپولیس و استقلال را دارد و در این فصل هم حسابی آماده نشان داده بود، به شدت منتظر رویارویی با تیم سابقش بود اما این بازی را به دلیل اشتباه خودش از دست داد.

دیگر سوژه اصلی این بازی شخص امیر قلعه‌نویی است. تیم او در هفته‌های اخیر نتایج خوبی نگرفته بود اما دو پیروزی متوالی مقابل سایپا و نساجی، شرایط این تیم را بهتر کرد و حالا شاگردان او با روحیه و آمادگی خوبی به مصاف پرسپولیس می‌روند. پرسپولیس در این بازی با یک تساوی هم قهرمان نیم‌فصل ‌ خواهد شد اما امیر قلعه‌نویی می‌تواند با پیروز کردن تیمش در بازی فردا، مانع قهرمانی پرسپولیس و باعث خوشحالی هواداران استقلال شود و درست در روزهایی که زمزمه جدایی محمود فکری از استقلال به گوش می‌رسد، او می‌تواند با ناکام کردن پرسپولیس، بخشی از محبوبیت از دست رفته‌اش در میان هواداران استقلال را به دست بیاورد و خودش را به نیمکت این تیم نزدیک‌تر کند.

در ترکیب گل‌گهر هم چند بازیکن هستند که انگیزه‌های زیادی برای رویارویی با پرسپولیس دارند. آرمین سهرابیان، بهنام برزای، میلاد زکی‌پور و محسن کریمی چهار بازیکنی هستند که قبلا استقلالی بودند و بدشان نمی‌آید مقابل پرسپولیس خودی نشان بدهند. یونس شاکری هم که سابقه بازی در پرسپولیس را دارد از انگیزه‌های شخصی زیادی برای درخشش و گلزنی مقابل پرسپولیس برخوردار است.

اما پرسپولیس! این تیم با چند برد حداقلی و در کمال ناباوری، درست در هفته آخر تبدیل به شانس اول قهرمانی نیم‌فصل شد و حالا با درخشش بازیکنانی مثل حامد لک، سیدجلال حسینی، احمد نورالهی و وحید امیری، امیدوار است حداقل با یک تساوی در سیرجان قهرمان نیم‌فصل شود. این برای تیمی که در بدترین شرایط هم به سختی به حریفان امتیاز می‌دهد و کمتر گل می‌خورد کار چندان دشواری به نظر نمی‌رسد.

کدخبر: ۳۷۴۳۱۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر