کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۸۴۵۶۱
تاریخ خبر:

قربانيان نگهبان متجاوز،‌ به ۸ زن رسيدند

روزنامه هفت صبح| مهرماه امسال بود كه زني هراسان به ماموران پليس مراجعه كرده و گفت در پارك مهرگان در ميني‌سيتي تهران (شمال پايتخت) مردي از او ساعت را پرسيده و بعد كه حواس او پرت شده چاقويي زير گلويش گذاشته و در اتاقك نگهباني مورد آزار و اذيت قرارش داده و اموال با ارزشش را نيز سرقت كرده است.

اين گفته‌هاي زن جرقه داستاني بود كه چهار زن ديگر را نيز به ماجرا كشاند و مشخص شد اين فرد آنان را نيز مورد آزار و اذيت قرار داده است و حالا در آخرين اخبار تعداد اين زنان به هشت نفر مي‌رسد. پليس با حكم قضايي اجازه انتشار تصوير بدون پوشش اين فرد را داده است تا اگر زنان ديگري نيز توسط او مورد آزار و اذيت واقع شده‌اند با رعايت امانت شكايت‌شان نزد ماموران پليس آگاهي تهران ثبت شود.

1624974684 7sobh

*برای ثبت‌نام با استفاده از کد زیر می‌توانید از تخفیف ۵۰ درصدی برخوردار شوید:
7sobh_uwuwmjAWo

جزئيات واقعه شوم
مهر امسال زن جوانی به اداره پلیس رفت و گفت: در کنار پارکی در منطقه مینی‌سیتی بودم که ناگهان مرد جوانی به سراغم آمد و از من ساعت پرسید، همین که سرم را پایین گرفتم تا ساعت را به او بگویم ناگهان چاقویی روی گلویم قرار داد و مرا به زور به داخل اتاقک نگهبانی کشاند. با شکایت زن جوان، کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی پایتخت وارد عمل شده و با حضور در پارک به بررسی میدانی پرداختند. در بررسی اطراف اتاقک نگهبانی آنها دو مرد جوان را در حال استراحت دیدند.

زمانی که دو مرد جوان به قربانی نشان داده شدند، او یکی از آنها را شناسایی کرد. با راهنمایی زن جوان، متهم اصلی این پرونده که نگهبان پارک بود بازداشت شد. در ادامه بررسی‌ها، کارآگاهان با شکایت‌های مشابه دیگری رو‌به‌رو شدند که از اردیبهشت امسال آغاز شده بود اما ۳ شاکی‌ دیگر مدعی بودند که از آنها فقط سرقت شده است و از آزار و اذیت صحبتی به میان نیاورده بودند. در ادامه تحقیقات این احتمال مطرح شد که سه زن دیگر هم توسط سارق مورد آزار و اذیت قرار گرفته‌اند.

بنابراین تحقیقات مجدد از آنها صورت گرفته و آنها مدعی شدند که به‌خاطر ترس راز آزار‌های سیاه را برملا نکرده‌اند. در ادامه مشخص شد نگهبان ۳۴‌ساله به‌نام شیرزمان پس از شناسایی طعمه‌هایش در روشنایی روز یا تاریکی هوا، به آنها نزدیک شده و به بهانه پرسیدن آدرس یا ساعت از غفلت آنها استفاده کرده و با تهدید چاقو زنان را به زیر پل، میان شمشادها یا در این اواخر به اتاقک نگهبانی کشانده و مورد آزار و اذیت جنسی و سرقت قرار داده است.

هشت زن قرباني شدند
۴ زن دیگر، مرد جوانی که در شرق تهران زنان را هدف تجاوز قرار داده بود، شناسایی کردند و بدین ترتیب آمار قربانیان این پرونده به ۸ نفر رسید. در پی آزار و اذیت جنسی 4 زن در نزدیک پارک مهرگان شهرک مینی‌سیتی، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستور کار تیمی زبده از کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی قرار گرفت. تحقیقات ابتدایی کارآگاهان دایره شانزدهم پلیس آگاهی نشان داد، قربانیان این پرونده مشغول پیاده‌روی در نزدیکی پارک مهرگان بودند که از سوی یک مرد جوان در محلی خلوت هدف حمله و تجاوز قرار گرفته‌اند.

بنابر حساسیت موضوع، تیمی زبده از کارآگاهان راهی محل حادثه شدند و با رصد‌های اطلاعاتی هویت مرد جنایتکار را شناسایی کردند. همین سرنخ کافی بود تا کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس آگاهی با اقدامات خاص اطلاعاتی مخفیگاه متهم را شناسایی کنند و برای دستگیری وی وارد عمل شوند. کارآگاهان پس از دریافت این اطلاعات مهم، راهی مخفیگاه مرد جنایتکار شدند و وی را در یک عملیات ضربتی دستگیر و برای تحقیقات به اداره شانزدهم پلیس آگاهی منتقل کردند.

متهم پس از انتقال به اداره شانزدهم پلیس آگاهی در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر آزار و اذیت جنسی اعتراف کرد و 4 قربانی این پرونده با حضور در اداره شانزدهم مرد جنایتکار را شناسایی کردند. تحقیقات کارآگاهان زبده اداره شانزدهم پلیس آگاهی در رابطه با این پرونده ادامه دارد و 4 زن دیگر در جدیدترین بررسی‌ها، این مرد جنایتکار را شناسایی کرده‌اند؛ بدین ترتیب آمار قربانیان این پرونده به 8 نفر رسید.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی، رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ درباره این پرونده با بیان اینکه چهره بدون پوشش متهم با دستور مقام قضایی برای شناسایی شکات احتمالی منتشر شده است، گفت: چنانچه افرادی از سوی این مرد جنایتکار هدف تعرض قرار گرفته‌‌اند، برای ثبت شکایت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند و اطمینان داشته باشند که پلیس شکایت آنها را با رعایت اصول امانتداری رسیدگی می‌کند.

کدخبر: ۴۸۴۵۶۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1666736658

    الله اکبر اخرالزمان شده بخدا

  • _user_1666814122

    ولا آدم نمیدونه چی بگه

  • _user_1666816368

    خدابهمون رحم کنه واقعان که آخرالزمان شده