کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۵۱۷۵
تاریخ خبر:

قتل ‌در حکیمیه ‌به دلیل‌ تذکر‌ رعایت‌ عفت ‌کلام

روزنامه هفت صبح، سارا غضنفری | حوالی ساعت ۹:۳۰ شب یکشنبه، ۲۷ مهرماه، درگیری یک راننده خودروی پژو ۴۰۵ با یک شهروند خانم در منطقه حکیمیه تهران زمینه قتل یکی دیگر از شهروندان را ایجاد کرد. شب یکشنبه خودرو پژو ۴۰۵ که راننده‌اش در حال پارک بوده، به آینه خودروی شهروند خانم برخورد می‌کند و خانم به راننده خودرو پژو واکنش نشان می‌دهد.

راننده از خودرو پیاده می‌شود و درگیری لفظی و فحاشی را نسبت به خانم آغاز می‌کند تا جایی که مشاجره تا نزدیک دعوای فیزیکی نیز پیش می‌رود. به دلیل فحاشی و توهین‌های راننده، اهالی محله حکیمیه و کاسب‌ها جمع می‌شوند و در آخر مجبور می‌شوند با زور و تندی، ‌راننده پژو ۴۰۵ را سوار خودرواش کنند تا برود. اما ماجرا به همین سادگی حل نمی‌شود.

*** ماجرای قتل
راننده خودرو ۴۰۵ بعد از گذشت زمانی با دوستانش که حدود هفت نفر بودند با موتور و پرایدوانت به همان منطقه تصادف بازمی‌گردد و ایجاد درگیری می‌کنند. در حین درگیری فردی به نام محمد محمدی، متولد سال ۱۳۶۰ با اصابت ضربه چاقو به ریه و قلبش به قتل می‌رسد. به دلیل عمق زیاد ضربه چاقو و پاره شدن ریه و قلب محمد محمدی، تلاش‌های پزشکان برای مداوا و احیای وی بی‌نتیجه ماند و وی به قتل رسید.

به گفته افراد حاضر در صحنه، این فرد در حین پارک ماشین و خرید نان به آینه اتومبیل خانمی برخورد کرده که پس از اعتراض آن خانم و ورود نانوا به ماجرا درگیری آغاز شد. به گفته شاهدان، راننده خودرو با الفاظ بسیار رکیک و ناموسی و با صدای بلند، خانم مورد نزاع و نانوا را مورد خطاب قرار داده و فضای رعب و وحشت در محله ایجاد کرد، در همین حین محمد محمدی وارد صحنه شده و از اراذل و اوباش درخواست می‌کند که در انظار عمومی، عفت کلام را رعایت کرده و به درگیری خاتمه دهند.

اما این افراد که در ابتدا ۲ یا ۳ نفر بودند به فحاشی ادامه دادند و با محمد محمدی نیز درگیر شده و سایر دوستان خود را نیز مطلع کردند. در جریان این درگیری، یکی از این افراد که از قبل چاقویی را با خود به همراه داشت به پهلوی محمد ضربه وارد می‌کند که به دلیل عمق زیاد این ضربه و پاره شدن ریه و قلب محمدی، تلاش‌های پزشکان برای مداوا و احیای وی بی‌نتیجه ماند.

گفتنی است دو نفر از این افراد در صحنه جرم دستگیر شده‌اند و پنج نفر دیگر متواری هستند. طبق اعلام برخی منابع غیررسمی، ضارب این فرد نیز دستگیر شده است. محمد محمدی که به دست این افراد به قتل رسیده است از بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج انصارالامام تهران است. روز گذشته سردار حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران بزرگ، در حاشیه همایش پلیس، آمران به معروف و ناهیان از منکر اظهار داشت:

علت شهادت بسیجی آمر به معروف توسط پلیس در حال بررسی بوده و به محض روشن شدن موضوع، علت آن اطلاع‌رسانی می‌شود. شهید «محمدی» از اراذل و اوباشی که در منطقه تهرانپارس فضای رعب و وحشت ایجاد کرده بودند، خواسته بود تا در انظار عمومی عفت کلام را رعایت کنند، اما یکی از این اراذل چاقویی را به پهلوی وی وارد کرده بود.

کدخبر: ۳۵۵۱۷۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر