کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۳۸۱۶۳
تاریخ خبر:

قتل هولناک یک جوان ایرانی در استرالیا

روزنامه هفت صبح | ‌پیمان تقی‌پور یک ایرانی ساکن استرالیا بود که چندی پیش به طرز فجیعی در منطقه ونتوورث پوینت سیدنی به قتل رسید. حالا پلیس استرالیا موفق شده قاتل او را پیدا کند که یک زن ۴۴ ساله به نام ژاکلین موسی است. پیمان تقی‌پور ۳۱ ساله قبلا مدت کوتاهی با این زن آشنا بوده و آنطور که تحقیقات پلیس نشان می‌دهد در روز حادثه ژاکلین به خانه پیمان تقی‌پور رفته و او را با زن دیگری می‌بیند.

همسایه‌ها گفتند که شاهد مشاجره شدیدی بین این دو نفر بودند. بعد ژاکلین با عصبانیت خانه او را ترک می‌کند و به سمت خودرویش در پارکینگ می‌رود که پیمان تقی‌پور هم او را دنبال می‌کند. در آنجا ژاکلین سوار تویوتای خود می‌شود و در حالی که پیمان روبه‌روی خودرو قرار داشته به عمد او را زیر می‌گیرد و به دیوار می‌کوبد. این حادثه در ساعت ۲۰:۳۰ شنبه رخ داده و زمانی که ماموران پلیس و اورژانس بالای سر مقتول می‌رسند او هنوز نفس می‌کشیده اما دقایقی بعد به علت شدت جراحات در همان محل از دنیا می‌رود.

یکی از شاهدان این جنایت لحظه وقوع حادثه را اینطور توصیف کرده: «قاتل را به وضوح دیدم که آن کار را انجام داد. او سپس از ماشین پیاده شد و به قدری آرام در کنار جنازه پیمان قدم می‌زد که انگار در حال تماشای یک تابلوی نقاشی است. دیگر ساکنان آن آپارتمان می‌گویند این حادثه به قدری شدید و تلخ بود که تمام این منطقه به شوک فرو رفته است.» بنابر گفته‌ همسایه‌ها و شاهدان این قتل، پیمان تقی‌پور انسان بسیار آرامی بوده و کمتر از یک ماه پیش به این محله نقل مکان کرده بود.

در گزارش پلیس سیدنی آمده که قاتل و مقتول با هم آشنا بودند اما هیچ خشونت و بد رفتاری‌ بین آن‌ها قبلا گزارش نشده است. گفتنی است دختر و پسر ژاکلین بعد از این حادثه به اداره پلیس رفتند و گفتند هیچ اطلاعی از اقدامات مادرشان نداشتند و او هیچ و‌قت هیچ حرفی در مورد شخصی به نام پیمان تقی‌پور نزده بود.

دوستان نزدیک پیمان که همگی ایرانی هستند، می‌گویند که شب قبل از حادثه او را با یک خانم دیدند و بعد از آن، او دیگر جواب تلفن‌هایشان را نداده. ساموئل زیزی، دوست صمیمی پیمان تقی‌پور نیز می‌گوید او که مدت‌هاست در اینجا به کار نقاشی مشغول است، به رابطه با ژاکلین اشاره نکرده بود. ژاکلین در این حادثه مچ دستش آسیب دید و به درمانگاه برده شد. او پس از رفتن به زندان، تقاضای وثیقه برای آزادی مشروط نکرد و اولین دادگاه محاکمه او با حضور شاهدان و نیروهای پلیس در چند روز آینده برگزار می‌شود. به گفته پلیس، تمامی اتفاقات منجر به مرگ قربانی توسط دوربین‌های مدار بسته ضبط شده‌اند.

کدخبر: ۳۳۸۱۶۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر