کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۵۲۱۶۲
تاریخ خبر:

قتل مکانیک مشهور رشتی در لس‌آنجلس

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | ‌پنجشنبه ۳۱ فروردین ۱۳۵۷٫ صفحه اول روزنامه اطلاعات خبر دندانگیری برای ما ندارد جز عکس خانمی به نام خانم همدانی که در تهران پیوند شریان مغز داشته است‌. در صفحه ۳ نوشته شده که مهم‌ترین هتل مصر به نام عمرخیام نامگذاری شده و جنجال پول توجیبی دختر ۱۳ ساله یک زمیندار معروف تهرانی که از قرار روزی ۱۵۰تومان معادل ماهی ۴۵۰۰تومان بوده که حقوق یک کارمند عالیرتبه دولتی است.

در صفحه ۴ گزارشی کار شده از مرگ روح‌الله فاریابی مکانیک مشهور رشتی که هشت سال پیش به آمریکا مهاجرت کرده بود و برای هرکدام از دو فرزند خود یک پمپ بنزین خریده بود و خودش هم یک نمایشگاه فروش اتومبیل نو و دست دوم راه‌اندازی کرده بود‌. از قرار او یک اتومبیل را به زن و شوهری سیاهپوست می‌فروشد و برای تست ماشین با آنها همراه می‌شود و دیگر بر نمی‌گردد. متهمین دستگیر شده‌اند.

سه‌شنبه شب مامورین مالیاتی به سراغ کاباره‌ای که گوگوش درآن اجرای برنامه می‌کند رفته‌اند و خواستار حساب‌های پرداختی به گوگوش شده‌اند و از قرار با مذاکرات تلفنی با گوگوش به یک مصالحه ضمنی می‌رسند. در این خبر معلوم می‌شود که این خواننده دستمزد هر ۱۰شب اجرای خود را پیش‌ پیش دریافت می‌کرده است‌.

خبرنگار اطلاعات روز جمعه رفته لاله‌زار و گزارشی از سرگرمی‌های جوانان در این پاتوق قدیمی روبه افول روایت کرده که طبق آن تماشای رقص شکم، ‌تیراندازی با تفنگ ساچمه‌ای و خرید عکس‌های برهنه مهم‌ترین بیزینس‌های لاله زار برای جذب جوان‌ها است. فیلم‌های رسوایی عشق (برای زیر هجده سال ممنوع‌)‌، صلیب آهنین (سام پکین پا ) فرودگاه ۷۵‌، تاراس بولیا و تلفن به در سینماهای تهران اکران شده‌اند. دلارام کشمیری یکی از سه مجری زن مشهور تلویزیون ایران با اطلاعات مصاحبه کرده و گفته قیمت هردست لباسی که برای ظاهرشدن جلوی دوربین می‌پوشد حداقل ۱۷۰۰ تومان است‌!

شنبه دوم اردیبهشت ۱۳۵۷٫ صفحه اول خبر دندانگیری ندارد. راجع به شوروی و آلدومورو و فلسطین و این طور چیزها. رئیس‌جمهور آلمان یعنی والتر شل به همراه همسرش به ایران آمده‌اند. صفحه ۳ نوشته که نیمی از کل پزشکان ایران در تهران هستند. کلا ۱۴۲۵۰ پزشک داشتیم که ۶۴۰۰ تای آنها در تهران مستقرند که در مورد پزشکان متخصص آمار بیشتر به نفع تهران سنگینی می‌کند.

و در مجموع ۵۰۷۴ نفر دکتر متخصص داریم که ۳۴۷۰ تای آنها در تهران و شمیرانات و کرج مستقرند و ۱۶۰۴ تای آنها هم در مراکز بقیه استان‌ها. جمعه سوگواری حضرت زهرا بوده و تظاهرات و ناآرامی‌ها دوباره اوج گرفته است و در جریان این تظاهرات ۱۷ نفر دستگیر شده‌اند. اصفهان، اهواز، آبادان، نورآباد، کاشان، کازرون و نقده مرکز این ناآرامی‌ها ذکر شده‌اند. ۶۵ دختر و پسر هم در کوه‌های اوین درکه به جرم توزیع اعلامیه و سردادن شعارهای ضد حکومت بازداشت شده‌اند.

تیم ملی امید به دیدار برق شیراز رفته و با یک گل شکست خورده. فریادشیران‌، نعلچگر‌،‌ چنگیز‌، برزگری‌،‌ فتح آبادی و…از بازیکنان شاخص این تیم بوده‌‌اند. فیلم مشهور گرمای شدید (اوج التهاب ) ساخته رائول والش امشب از شبکه اول پخش خواهد شد. گرمای شدید هوا در بندرعباس هم موجب فراری شدن مردم از این شهر شده است.

کدخبر: ۴۵۲۱۶۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر