کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۸۴۶۴
تاریخ خبر:

قتل مرد ۴۵‌ساله با‌ چاقو ‌در میدان آرژانتین

روزنامه هفت صبح، سارا غضنفری | حدود ساعت ۱۵:۳۰ چهارشنبه، ۲۰ اسفندماه، در حوالی میدان آرژانتین قتل مردی ۴۵ ساله گزارش شد. این مرد ۴۵ ساله به گفته برخی روایت‌ها، راننده تاکسی اینترنتی بوده و روز حادثه به دنبال همسرش رفته بوده است. محل کار همسر این مرد پایین‌تر از میدان آرژانتین است، دقیقا محلی که شوهر به قتل می‌رسد.

مقتول در آن ساعت در خودروی پژو ۲۰۶ سفیدرنگ منتظر همسرش بوده که سه نفر با سه موتور دوترک به سمت او می‌آیند. این افراد سوار خودروی مقتول می‌شوند و بعد از چنددقیقه جروبحث و مشاجره، ۶ ضربه چاقو به سر، صورت و گردن مقتول می‌زنند و فرار می‌کنند. مرد ۴۵ ساله با همان حالت خون‌آلود از خودرو پیاده شده و به دنبال آنها می‌دود که بر اثر شدت ضربات و خونریزی در همان خیابان از پا درمی‌آید.

*** ارتباط با ماجرای زیرخاکی‌ها
مقتول شغل ثابتی نداشته و در کار خرید و فروش زیرخاکی، دلار و مالخری بوده است. همچنین طبق برخی روایت‌ها، این فرد با افراد نامناسبی در ارتباط بوده است که بیشتر در حوزه زیرخاکی فعالیت می‌کردند. مقتول مدت‌ها بوده که با افراد مختلف درگیری و مشاجره داشته است؛ از همسایه بر سر جای پارک تا پول فروش زیرخاکی با کسانی که با آنها خرید و فروش می‌کرده.

او معمولا غروب‌ها به دنبال همسرش می‌‌‌آمده است. محل کار همسر این فرد پایین‌تر از میدان آرژانتین بوده و او در یک شرکت صادرات و واردات منشی مدیرعامل بوده است. روز حادثه نیز مرد به دنبال همسرش رفته بوده که موتورسواران با چاقو او را می‌زنند. طبق گفته برخی از افرادی که در محل حادثه حضور داشتند، انگار پسر ۱۰ ساله مقتول نیز هنگام حادثه داخل خودرو بوده و این اتفاقات جلوی چشم او رخ می‌دهد.

البته هنوز این موضوع تأیید نشده است. اصالت مقتول برای شهرستان خمین بوده و با همسرش حدود ۱۲، ۱۳ سالی است که ازدواج کرده بودند و پسری ۱۰ ساله داشتند. درحال‌حاضر ردی از قاتلان پیدا نشده و هنوز مشخص نیست آیا این قتل به دلیل اختلاف بر سر زیرخاکی بوده یا دلایل دیگری داشته است.

کدخبر: ۳۷۸۴۶۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر