کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۴۷۹۸۴
تاریخ خبر:

قتل مادر با سیم ‌شارژر توسط دختر ۱۴ساله

روزنامه هفت صبح | ظهر جمعه چهاردهم شهریورماه، خبر یک قتل به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مخابره می‌شود و هیچ‌کس فکر نمی‌کند قاتل مادر ۴۳ ساله، دختر ۱۴‌ساله‌اش باشد. جمعه ساعت ۱۴:۳۵ خبری به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ به آدرس بلوار ابوذر پل دوم مخابره می‌شود.

دختر خانمی ۱۴ ساله این گزارش را اعلام کرده بود. ماموران کلانتری ۱۲۱ سلیمانیه وقتی به محل حادثه می‌رسند با جنازه زنی ۴۳ ساله در آشپزخانه منزل روبه‌رو می‌شوند. دختر نوجوان این خانواده درباره حادثه رخ داده به ماموران گفت: پدر و مادرم شب پنجشنبه ۱۳ شهریور ماه با یکدیگر مشاجره و درگیری داشتند. اما من دخالت نکردم و به اتاقم رفتم، شب خوابیدم و زمانی که صبح جمعه بیدار شدم متوجه شدم مادرم در آشپزخانه فوت کرده است و پدرم هم در خانه نیست.

*** علائم خفگی روی گردن
مادر فوت شده طبق اعلام دخترش حدود ۴۳ سال سن داشته است. در ادامه برای تحقیقات بیشتر عوامل اورژانس و کلانتری ۱۲۱‌سلیمانیه به محل حادثه اعزام شدند. عوامل اورژانس فوت مادر خانواده را تایید کردند. اما ماموران به محض مشاهده صحنه متوجه می‌شوند خانم از ناحیه گلو خطی روی گردنش افتاده، پهلویش کبود است و پای سمت چپ او نیز خون آلود است.

با توجه به شواهد و گمان قتل زن ۴۳ ساله، بلافاصله با بازپرس ویژه قتل هماهنگی‌ها انجام می‌شود. شوهر این خانم و پدر خانواده که شغل آزاد داشته بعد از تماس ماموران سریعا خودش را به خانه می‌رساند. با ترفندهای پلیسی توسط کارآگاهان از شوهر خانواده بازجویی به عمل می‌آید.

*** اعتراف به قتل مادر
همچنین دختر ۱۴ ساله خانواده نیز تحت بازجویی قرار می‌گیرد و در نتیجه اعتراف می‌کند قاتل مادرش او است. دختر نوجوان درباره قتل مادرش می‌گوید: پدر و مادرم چندین ماه بود که مشاجره داشتند و شب حادثه نیز با هم درگیر شدند. بعد از آن پدرم خانه را ترک کرد. من هم چندین ماه بود که با مادرم درگیری زیادی داشتم.

در نهایت وقتی مادرم خواب بود با سیم شارژر گوشی موبایلم، مادرم را خفه کردم. همچنین چون پدر و مادرم مشاجره داشتند فکر می‌کردم قتل را به پدرم نسبت می‌دهم. بعد از این که دختر در صحنه به جرم خود اعتراف کرد جسد به پزشکی قانونی انتقال داده شد و پدر ۴۷ ساله به همراه دخترش برای توضیحات و تحقیقات به مراجع قضایی معرفی شدند.

کدخبر: ۳۴۷۹۸۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر