کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۴۸۵۲
تاریخ خبر:

قتل صاحب طلافروشی ‌در ‌سرقت مسلحانه

روزنامه هفت صبح | شامگاه دوشنبه ۱۹ اسفندماه یک مغازه طلافروشی در خیابان امام خمینی دزفول مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت. به گفته شاهدان عینی و کسبه محل، سارق مسلح با یک دستگاه خودروی پژو پارس سفید پس از سرقت مقادیری طلا از صحنه جرم متواری شد.

در این حادثه صاحب مغازه طلافروشی مورد اصابت گلوله سارق قرار گرفت و به بیمارستان آیت‌الله نبوی دزفول منتقل شد اما به دلیل شدت جراحات درگذشت.دقایقی پس از حادثه، مأموران پلیس برای بررسی ابعاد این سرقت در محل حضور یافتند.همچنین سیدمحمد صالحی، جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان ضمن تشریح جزئیات سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در شهرستان دزفول، گفت: سارق تحت پیگرد قضائی قرار دارد.

او از یک مورد سرقت مسلحانه از یک طلافروشی در خیابان امام خمینی (ره) دزفول خبر داد و اظهار کرد: این حادثه شامگاه دوشنبه رخ داده است.صالحی با بیان اینکه این سرقت مسلحانه توسط یک سارق تحت عنوان خریدار با مراجعه به مغازه به وقوع پیوسته است، گفت: سارق با استفاده از یک اسلحه کمری اقدام به شلیک گلوله به صاحب طلافروشی می‌کند و مقادیری طلا به سرقت می‌برد که متأسفانه در این بزه، مالک طلافروشی فوت می‌کند.

بعد از این حادثه ظرف ۴۸ ساعت دادستان دزفول از دستگیری قاتل طلافروش میدان امام خمینی(ره) دزفول خبر داد. در پی وقوع سرقتی مسلحانه از یک طلافروشی که منجر به قتل صاحب مغازه شد، با هماهنگی دادستان عمومی و انقلاب دزفول اکیپ‌ ویژه‌ای متشکل از نیروهای مجرب اداره آگاهی نیروی انتظامی دزفول مسئول رسیدگی به این جنایت شده و در زمانی کمتر از ۴۸ ساعت قاتل و همدستش دستگیر شدند.‌

دادستان دزفول با اعلام این خبر گفت: بلافاصله پس از وقوع این جنایت و بررسی‌های انجام شده توسط کارآگاهان اداره آگاهی، سرنخ‌هایی از قاتل به دست آمد و با انجام شگردهای خاص پلیسی، مخفیگاه او شناسایی و پس از محاصره محل اختفا، قاتل فراری دستگیر شد.
منصور محمدی خباز گفت: علاوه بر قاتل نفر همدست او که راکب موتورسیکلت در این جنایت بود نیز دستگیر شد و از محل اختفای آنها مقادیری از طلاهای سرقت شده، مواد مخدر، سلاح سرد، خشاب سلاح مورد استفاده در قتل، مقادیری فشنگ سلاح شکاری و همچنین البسه و کفش قاتل که آغشته به خون مقتول بود، کشف شد.

همچنین پرونده این جنایت به مخمل‌زاده، بازپرس ویژه قتل جهت تکمیل تحقیقات و بررسی ارجاع شد و بازسازی صحنه جرم، عصر پنجشنبه ۲۲ اسفند ساعت ۱۷ و ۳۰ دقیقه با حضور قاتل و همدستش در محل وقوع جنایت انجام شد. همچنین سردار حیدر عباس‌زاده، فرمانده انتظامی استان خوزستان دراین باره گفت: مأموران پلیس آگاهی شهرستان دزفول با همکاری رئیس پلیس آگاهی استان خوزستان، ساعت ۱۹:۲۰ روز چهارشنبه ۲۱ اسفندماه موفق شدند دو نفر از عاملان اصلی سرقت مسلحانه را که منجر به کشته شدن صاحب مغازه طلافروشی در دزفول شده با همکاری کارآگاهان پلیس آگاهی با کار اطلاعاتی شناسایی و دستگیر کنند.

وی افزود: دراین عملیات یک قبضه سلاح به‌کار رفته به همراه دو تیغه خشاب و همچنین ۱۱ عدد النگو سرقتی مربوط به مغازه طلافروشی که توسط سارقان فروخته شده بود، کشف شد. متهمان دستگیر شده، به بزه ارتکابی سرقت از طلافروشی و قتل صاحب مغازه اعتراف کردند و روز پنجشنبه بازسازی صحنه قتل در طلافروشی‌ انجام شد. عصر دوشنبه یک طلا فروشی در خیابان امام(ره) دزفول مورد سرقت مسلحانه قرار گرفت که صاحب این طلا فروشی پس از مجروح شدن و انتقال به بیمارستان به‌دلیل شدت جراحات جان باخت.

توضیحات

Stick up Dezful

توضیحات

Stick-up Dezful

کدخبر: ۳۱۴۸۵۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر