کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۳۲۰۴
تاریخ خبر:

قتل زن ۴۴‌ساله با ۱۲‌ضربه چاقو ‌در محله درکه

روزنامه هفت صبح، سارا غضنفری | شب جمعه هفتم خردادماه، یک فقره قتل در محله درکه در محدوده کلانتری ۱۶۳ ولنجک رخ می‌دهد. ماجرا از این قرار بوده که یک خانم ۴۴ ساله با مردی که حدودا ۴۲ ساله بود دوست بودند و بعد از چهار سال آشنایی قرار ازدواج با یکدیگر گذاشته بودند. اما بعد از چند وقت، مرد جوان متوجه می‌شود وضعیت مالی زن مورد علاقه‌اش تغییر کرده و دارای تمکن مالی شده است. این خانم که مطلقه بوده و چندسال قبل نیز از همسرش جدا شده بوده به یک‌باره چنان وضع مالی‌اش تغییر می‌کند که قادر به خریدن یک دستگاه خودروی شاسی بلند می‌شود.

*** شک و جنون
مرد ۴۲ ساله وقتی این تغییرات را می‌بیند تصمیم می‌گیرد زن مورد علاقه‌اش را زیر نظر بگیرد تا دریابد علت خوب شدن وضع مالی او آن‌هم به یک‌باره به چه دلیل است. مرد جوان بعد از مدتی درمی‌یابد خانم، با مرد دیگری ارتباط برقرار کرده است. مرد میانسال حدود ۵۷، ۵۸ ساله بوده و زن مدتی بود که با این فرد طرح دوستی ریخته بود. مرد میانسال که از تمکن مالی مناسب برخوردار بوده است نیز در این آشنایی برای زن یک دستگاه خودروی شاسی بلند خریداری می‌کند.

خودروی خریداری شده حدود یک میلیارد و پانصد میلیون الی دو میلیارد تومان قیمتش است. مرد جوان بعد از اینکه چند روزی زن مورد علاقه‌اش را مورد تعقیب قرار می‌دهد، بالاخره شب جمعه زمان تعقیب متوجه می‌شود زن در خانه‌ای به درکه رفته است. با زن جوان تماس گرفته و از او می‌پرسد کجاست؟

اما زن به دروغ می‌گوید در منزل خاله‌ام هستم و همین دروغ باعث می‌شود تا پسر به گفته او واکنش نشان دهد و بگوید که متوجه دروغ زن شده و از خانم می‌خواهد از ساختمان خارج شده و به بیرون بیاید. اما زن جوان از پاسخ به درخواست مرد امتناع می‌کند. در نتیجه مرد سعی می‌کند با دوز و کلک از طریق زدن زنگ سایر همسایه‌ها به داخل آپارتمان ورود کند.

*** چاقوکشی و قتل
مرد جوان پشت در واحد آپارتمان رفته و زنگ را به‌صدا درمی‌آورد، مرد ۵۸ ساله که از اتفاقات بی‌خبر بوده اقدام به بازکردن در ورودی آپارتمانش می‌کند و مرد جوان به یک‌باره چاقو را کشیده و به سمت مرد میانسال حمله می‌کند. مرد میانسال فکر می‌کند این جوان، سارق منزل است و به سرعت خودش را به میوه‌فروشی مقابل منزلش می‌رساند و چون گوشی تلفن همراهش را هم داخل منزل جا گذاشته بوده از میوه‌فروش تقاضا می‌کند تا با پلیس۱۱۰ تماس بگیرد و ماجرا را شرح داده و درخواست کمک کند. در گزارش به ۱۱۰ هم اعلام می‌شود سارقی به منزل حمله کرده و نیاز به کمک دارد. پلیس هم به محل حادثه می‌رسد و مشاهده می‌کنند زن ۴۴ ساله غرق در خون در میان منزل افتاده و با تقریبا ۱۲ ضربه عمیق چاقو از پشت به قتل رسیده است.

*** اعتراف قاتل در بیمارستان ساسان
پلیس بلافاصله تحقیقات را درباره این ماجرا آغاز می‌کند. قاتل نیز به سرعت از محل حادثه گریخته بوده است. اما حدود یک ساعت بعد خبری به کلانتری ۱۴۸ انقلاب با این مضمون مخابره می‌شود، که فردی بسیار پراسترس و با دستان خونی به بیمارستان ساسان مراجعه کرده و می‌گوید یک نفر را کشته است.

در نتیجه تیم کلانتری بلافاصله به بیمارستان ساسان مراجعه کرده و تحقیقات اولیه را آغاز می‌کند و فرد اعتراف می‌کند من حدود یک ساعت قبل از دستگیری در محله درکه یک خانم را با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده‌ام. فرد دستگیر شده و تحقیقات از او درباره این ماجرا ادامه دارد. کاشف به عمل می‌آید قاتل با مقتول حدود چهار سال آشنا بوده‌اند و با او قرار ازدواج داشتند اما مقتول اقدام به ایجاد رابطه با فرد دیگری می‌کند که متهم به قتل، دلیل قتل را این موضوع عنوان کرد.

کدخبر: ۳۹۳۲۰۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر