کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۰۴۷۲۱
تاریخ خبر:

قتل زن جوان به دست رقیب عشقی

روزنامه هفت صبح | مرد ۲۲ ساله وقتی فهمید زن مورد علاقه‌اش می‌خواهد با مرد دیگری ازدواج کند او را خفه کرد و به ترکیه گریخت. ماجرا به شهریور امسال باز می‌گردد وقتی خواهر شبنم، چند روزی بود از وی بی‌خبر بود و همین بی‌خبری باعث شده بود تا شقایق در شعبه ۱۳ بازپرسی دادسرای جنایی کرج حاضر شود و اعلام کند خواهرش چند روزی است از خانه‌اش خارج شده و بازنگشته و حتی همسایه‌ها نیز از او بی‌خبر هستند. همین موضوع باعث شد تا تحقیقات پلیسی به دستور بازپرس حسن اعلایی اصل ثمرین برای جست‌وجوی زن گمشده آغاز شود. شبنم سال‌ها پیش از همسرش جدا شده و در خانه‌اش به تنهایی زندگی می‌کرد.

*** پیدا شدن جسد زن جوان
کارآگاهان در حال تحقیق درباره گم شدن شبنم بودند که در همین حین خواهرش مجدد نزد بازپرس جنایی بازگشت و اعلام کرد که مردی با آنها تماس گرفته و خبر داده که خواهرش به قتل رسیده و جسدش هم در خانه است. در این مرحله از تحقیقات با اعلام این خبر توسط خواهر شبنم، ماموران با هماهنگی قضایی قفل در خانه زن گمشده را با کمک کلید ساز باز کردند و در جست‌و‌جوی خانه با جسد زن جوان روبه‌رو شدند.

همچنین وسایل خانه به هم ریخته بود و شواهد نشان می‌داد که او بر اثر خفگی به قتل رسیده و چند روز نیز از مرگش می‌گذرد. در ادامه تحقیقات و بررسی روابط شبنم، مشخص شد او قرار بوده با مردی که از یک سال پیش به وی دل بسته بوده، ازدواج کند. در ادامه ماموران متوجه شدند خواستگار مقتول نیز ناپدید شده است. به همین دلیل ماموران با بررسی خط خواهر شبنم رد کسی که به او خبر مرگ خواهرش را داده بود پیدا کردند و وی مورد شناسایی و تحقیقات قضایی قرار گرفت.

او در حضور ماموران گفت:«با مقتول در تلگرام آشنا شدم و می‌خواستم با وی ازدواج کنم که متوجه وجود رقیب عشقی در این ماجرا شدم. در ضمن همان مرد یعنی رقیب عشقی‌ام با من تماس گرفت و گفت شبنم را کشته تا من هم نتوانم با او ازدواج کنم. بعد از گفته‌های این مرد ماجرا را به خواهر شبنم اطلاع دادم.» با توجه به گفته‌های خواستگار زن جوان‌، ماموران اطمینان یافتند که قاتل خواستگار دیگر شبنم است.

*** یافتن قاتل شبنم
کارآگاهان پلیس با چیدن پازل‌ معمای جنایت کنار یکدیگر و همچنین تحقیق درباره فرامرز، خواستگار دیگر شبنم متوجه شدند این مرد ۲۲ ساله زمانی که متوجه شده زن مورد علاقه‌اش می‌خواهد با فرد دیگری ازدواج کند، زن جوان را کشته و سپس به ترکیه گریخته است. طبق تحقیقات پلیسی مشخص شد متهم به قتل به کمک یک قاچاقچی از ایران خارج شده و به ترکیه فرار کرده است.

به همین دلیل ماموران از طریق پلیس بین‌الملل در جست‌و‌جوی او بودند تا این‌که در روزهای پایانی هفته گذشته معلوم شد او به کرج بازگشته و با هویت جعلی زندگی می‌کند.پلیس با حکم قضایی فرامرز ۲۲ ساله را ردیابی و طی یک عملیات پلیسی دستگیر کردند. او وقتی فهمید ماموران در جریان نحوه قتل شبنم هستند لب به اعتراف گشود .

او گفت: حدود یک سال پیش بود که به صورت کاملا تصادفی در حالی که با عجله به سرکارم می‌رفتم با شبنم در خیابان برخورد کردم و او از شدت ضربه به زمین خورد. همین برخورد ساده باب آشنایی من با او شد. به همین دلیل چندباری با یکدیگر قرار گذاشتیم و حتی من به خانه او رفت و آمد داشتم تا جایی که تصمیم داشتم با او ازدواج کنم. اما به یک‌باره همه چیز تغییر کرد.

او دیگر مثل سابق با من نمی‌جوشید و حتی اعلام کرد می‌خواهد از من جدا شود و من دلیلش را نمی‌دانستم تا این که تصمیم گرفتم تعقیبش کنم بلکه علت رفتارش را متوجه شوم. همین تعقیب باعث شد تا یک روز او را در یک پارک همراه مرد غریبه‌ای ببینم. آن لحظه به روی خودم نیاوردم و پنهانی یک روز که خانه شبنم بودم سروقت تلفن همراهش رفتم و دیدم آن مرد به شبنم پیشنهاد ازدواج داده است. شماره‌اش را یواشکی از گوشی شبنم برداشتم. به قدری کلافه و عصبی بودم می‌خواستم مرد را بکشم ولی خوب که فکر کردم دیدم باید شبنم را بکشم چرا که او می‌خواست من را رها کند و سراغ دیگری برود.

*** نقشه قتل
فرامرز درباره نحوه قتل شبنم نیز به ماموران گفت: قبلا، شبنم کلید خانه‌اش را در اختیارم قرار داده بود به همین دلیل به خانه‌اش رفتم اما او آنجا نبود. چهار روز در خانه‌اش منتظر بودم تا بیاید. وقتی آمد سر همین ماجرا به جر و بحث پرداختیم و او گفت من را نمی‌خواهد و می‌خواهد با آن مرد ازدواج کند.

وقتی این جمله را گفت کلافه شدم دیگر نفهمیدم چه کار می‌کنم. با او درگیر شدم و خفه‌اش کردم. جسدش را در خانه‌اش رها کردم و تصمیم به فرار از ایران گرفتم. بعد از این‌که توانستم قاچاقی به ترکیه بروم به خواستگارش زنگ زدم و ماجرای قتل شبنم را تعریف کردم. با اعتراف متهم به قتل زن جوان، او در بازداشت به سر می‌برد و تحقیقات از او همچنان ادامه دارد.

کدخبر: ۳۰۴۷۲۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر