کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۶۲۲۲
تاریخ خبر:

قتل رفیق به‌خاطر پس ندادن بدهی!

روزنامه هفت صبح | در اواخر بهمن ‌‌سال جاری جسد مردی ۴۰ ساله ‌در صندلی عقب خودروی پرایدش کشف ‌‌و مشخص شد به قتل رسیده است. در ابتدا شک‌ها به سمت ماجرای خواستگاری‌اش پیش رفت اما ماجرا منتهی به قتل او توسط رفیقش شد آن هم به دلیل اینکه دوستش نمی‌توانست قرضش را پس بدهد. قاتل دستگیر شده و به قتل رفیقش اعتراف کرده است.

چندی پیش جسد پسر جوانی که بدون کفش در یک تخته فرش پیچیده شده بود در کنار بزرگراه فتح در صندلی عقب یک خودروی پراید کشف شد؛ به همین دلیل تیم جنایی تحقیقات خود را برای کشف اسرار این جنایت آغاز کردند. با بررسی جسد و آثار ضرب و شتم مشخص شد پسر جوان مورد شکنجه واقع شده است.

ماموران برای کشف هویت این فرد به استعلام شماره پلاک خودرویی که جسد داخلش کشف شده بود، پرداختند و صاحب خودرو پراید شناسایی شد. با حضور صاحب خودرو او مقتول را شناسایی کرد و گفت: «جسد مربوط به برادرش است که حدود ۴۰ سال سن دارد و به عنوان مشاور در یک بنگاه مسکن مشغول به کار بوده است.»

برادر مقتول اعلام کرد برادرش عاشق دختر یک تاجر معروف شده و قرار بوده به زودی به خواستگاری آن دختر برود چرا که بعد از یک سال و خرده‌ای مخالفت خانواده دختر، بالاخره به این وصلت رضایت داده بودند. ماموران در ابتدا گمان کردند این قتل ربطی به این خواستگاری داشته باشد که با تحقیقات بیشتر این فرضیه رد شد.

*** قتل برسر مشکل مالی
بعد از تحقیقات پلیسی، ماموران اقدام به بررسی دوربین‌های مداربسته در محل کشف جسد یعنی بزرگراه فتح کردند و در آنجا تصویر مردی مشاهده شد که وی، پس از رها کردن خودروی پراید، سوار بر ماشین دیگری شده و آنجا را ترک کرده بود و در تحقیقات مشخص شد که او فردی به‌نام مهدی و دوست مقتول است.

ماموران به سراغ دوست مقتول رفتند و بعد از دستگیری او، مهدی بلافاصله به قتل دوستش اعتراف کرد. او دلیل این اقدام را چنین عنوان کرد:« دوستم به من مبلغ ۱۴ میلیون تومان پول قرض داده بود و به دلیل مشکلات اقتصادی و بدهی‌های زیادی که داشتم قادر نبودم این مبلغ را پس بدهم، تصمیم گرفتم مقتول را به قتل برسانم تا مجبور نشوم قرضم را به او پرداخت کنم.

شب حادثه او در خانه من بود. وقتی مشغول نوشیدن آبمیوه بود با میله آهنی چند ضربه به او زدم. بعد هم جسد را داخل فرش گذاشتم و آن را در بزرگراه فتح در داخل خودرویش رها کردم.» متهم پس از اعتراف به قتل در اختیار ماموران آگاهی قرار گرفت تا جزئیات بیشتر حادثه مشخص شود.

کدخبر: ۳۷۶۲۲۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر