کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۳۶۰۲۵
تاریخ خبر:

قتل برادر به دلیل درگیری‌ با مادر

روزنامه هفت صبح | دوازدهم دی ماه، پسری ۲۲ ساله با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفت و خبر از قتل برادرش در منطقه کیانمهر کرج داد. ماموران پلیس برای دریافت جزئیات حادثه راهی محل شدند و در آنجا مشاهده کردند پسر جوانی با ضربات چاقو به قتل رسیده است.

مادرم را کتک می‌زد
پسر ۲۲ ساله‌ای که در محل قتل حضور داشت اعتراف کرد او برادرش را که چهار سال از او بزرگتر بوده، به قتل رسانده ‌ و برای این قتل دلایل متعددی داشته است‌ اما عمده‌ترین دلیل او که در اعترافاتش بیان کرد، این بود که در حمایت از مادرش مرتکب قتل برادرش شده است. او در توضیحات بیشتر حادثه گفت:

« بارها به او تذکر دادم که مادرم را اذیت نکند. برادرم از بیماری روحی و روانی رنج می‌برد، هر چقدر دوا و درمان می‌کردیم، فایده نداشت. حتی او را بارها در بیمارستان اعصاب و روان بستری کرده بودیم اما او دست از آزار و اذیت خانواده برنمی‌داشت.» پسر ۲۲ ساله در ادامه گفت:« برادرم از خانه اصلا بیرون نمی‌رفت و همه‌اش در خانه بود و همین باعث شده بود تا با سایر اعضای خانواده درگیر شود.»

روز حادثه
متهم به قتل درباره روز حادثه نیز می‌گوید:« دوازدهم دی ماه بود. من در یک رستوران کار می‌کنم و روز حادثه سرکار نرفته بودم. برادرم چند بار با مادرم درگیر شد که به او تذکر دادم. دوباره اقدام به درگیری فیزیکی کرد که عصبانی شدم و با چاقو ضربه‌ای به او زدم!» او می‌گوید قصد کشتن برادر خود را نداشته و در حمایت از مادرش در برابر حمله فیزیکی برادرش اقدام به دفاع و حمایت از مادرش کرده است. او بعد از این اتفاق، خودش با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس گرفته و ماجرا را اطلاع داده است.

اولیای دم شکایت نکردند
سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس‌ پلیس آگاهی استان‌البرز دراین‌باره گفت: «این درگیری ۱۲دی رخ داد و متهم در صحنه قتل بازداشت شد. او مدعی است در هواخواهی از مادرش مرتکب قتل ‌شده و اولیای‌دم هم شکایتی علیه او مطرح نکرده‌اند.» تحقیقات پیرامون این حادثه ادامه دارد اما اگر اولیای دم از جرم او بگذرند، این پسر۲۲ ساله از لحاظ جنبه عمومی جرم مورد محاکمه قرار می‌گیرد.

کدخبر: ۴۳۶۰۲۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر