کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۷۹۵۷
تاریخ خبر:

قاتل نگهبان پارک لولاگر ‌خودش را به‌دیوانگی زد

مردی که اقدام به قتل نگهبان یک پارک در مرکز تهران کرده بود، دستگیر شد. حوالی ساعت هشت شب شنبه گذشته ۲۰ اردیبهشت ماه،‌ مرد جوانی در حال راه رفتن روی چمن‌های پارک لولاگر تهران بود که نگهبان پارک به سمت او رفته و درخواست کرد تا روی چمن‌های سبز پارک راه نرود و از محوطه فضای سبز خارج شود؛ اما مرد جوان به درخواست نگهبان پارک واکنشی نشان نداده و به راه رفتن روی چمن‌ها ادامه داده است.

در ادامه با بی‌توجهی مرد جوان به درخواست نگهبان پارک که به وظیفه‌اش عمل می‌کرد، نگهبان پارک به سمت این فرد رفته و بار دیگر از او می‌خواهد تا از محوطه فضای سبز خارج شود که در همین حین، مرد جوان با نگهبان پارک لولاگر درگیر شده و او را به عقب هل می‌دهد که در نتیجه این درگیری و تعرض نگهبان نیز به زمین افتاده و سرش از عقب با جدول پارک برخورد کرد.

با خونریزی شدید از سر نگهبان، مرد جوان پا به فرار گذاشته و مردم نیز با اورژانس تماس گرفتند که درپی آن نگهبان به بیمارستان منتقل شد اما متاسفانه بعد از سه روز یعنی روز ۲۳ اردیبهشت ماه، نگهبان میانسال پارک دچار مرگ مغزی شده و جان خود را از دست داد. به همین دلیل نیز خانواده مقتول اقدام به شکایت از قاتل کردند.

گفته‌های پلیس درباره این حادثه نیز به این شرح است: سرهنگ حسن نورآبادی رئیس کلانتری ۱۰۸ نواب گفت: ساعت ۲۰ شنبه ۲۰ اردیبهشت ماه نگهبان پارک لولاگر به سمت مرد جوانی که روی چمن‌های پارک در حال راه رفتن بود، رفت و از او خواست تا از فضای سبز بیرون بیاید اما این جوان به رفتارهای مرد نگهبان واکنش تندی نشان داد.

مرد جوان که به تذکرات نگهبان پارک بی‌اعتنایی کرده و در حالی که روی چمن‌های فضای سبز قدم می‌زد، به سمت نگهبان رفته و با او درگیر می‌شود و در همان ابتدا مرد نگهبان را به سمت عقب هل می‌دهد که نگهبان پارک روی زمین افتاده و سرش با جدول کنار فضای سبز برخورد می‌کند. این مقام پلیسی ادامه داد: مرد جوان با دیدن خونریزی از سر نگهبان پارک پا به فرار می‌گذارد که مردم ‌ از طریق اورژانس نگهبان پارک را به بیمارستان امام خمینی ‌ منتقل می‌کنند.

رئیس کلانتری ۱۰۸ نواب عنوان داشت: تلاش پزشکان برای نجات جان نگهبان پارک ادامه داشت اما بعد از سه روز این مرد روی تخت بیمارستان به خاطر خونریزی در ناحیه سر دچار مرگ مغزی شد و خانواده وی با حضور در کلانتری ۱۴۸ انقلاب نسبت به قتل پدرشان از سوی مرد جوان اعلام شکایت کردند.

ردیابی قاتل پدر
همزمان تحقیقات برای دستگیری مرد جوان ادامه داشت تا اینکه شامگاه چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ماه، دختر مرد نگهبان که انگار در پارک به دنبال ردیابی از قاتل پدرش بود، با مراجعه به کلانتری از حضور عامل قتل پدرش در همان پارک لولاگر خبر داد. در همین راستا نیز تیمی از ماموران برای دستگیری قاتل نگهبان پارک وارد عمل شده و این فرد را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت با تایید این خبر اعلام کرد که با انتقال متهم به مقر پلیس، متهم خودش را به دیوانگی زده اما افراد حاضر در پارک شهادت دادند که این فرد همان عامل قتل نگهبان پارک است. با این وجود متهم برای تحقیقات بیشتر به دستور مقام قضایی در اختیار ماموران اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

کدخبر: ۳۲۷۹۵۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر