کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۷۱۸۱
تاریخ خبر:

قاب تاریخ | کودکی جمیله شیخی، حمید جاسمیان و...

روزنامه هفت صبح،‌ مرتضی کلیلی ‌| ‌با قاب تاریخ به ایران قدیم سفر‌ و یادی ‌‌از ‌گذشته می‌کنیم. در تهیه این مجموعه، از تصاویر کمتر دیده ‌شده‌ای استفاده شده که تماشای آنها خالی از لطف نیست. عکس‌هایی از مشاهیر تاریخ معاصر ایران، شهرهای ایران، عکس‌های فوتبالی، نوستالژیک و… برای دیدن تصاویر و شرح آن گالری تصویری را ورق بزنید.

*** ‌قاب تاریخ ۱
عکسی از پشت صحنه برنامه تلویزیونی «روش زود‌آموز قرآن» که هر روز ظهر در ماه رمضان از تلویزیون ملی در سال ۱۳۵۱ پخش می‌شد.(عکس‌های زیرخاکی)

*** قاب تاریخ ۲
بریده جراید؛ تبلیغ چسب زخم آمریکایی «هندی تیپ»‌ سال ۱۳۳۶ (چاپ عصر)

*** قاب تاریخ ۳
پسر مرغ زنده به بغل، در کنار احتمالا مادرش در حال عبور از یکی از خیابان‌های تهران- زمستان ۱۳۵۸٫ انگار آن موقع هم دغدغه مرغ داشته‌اند! عکس: از ژیل پرز

*** ‌قاب مشاهیر ۱
حمید جاسمیان: از افتخاراتم این بود که بعد از مرحوم پرویز دهداری، من در شاهین بازوبند کاپیتانی را بستم. در شاهین که بودیم برای انتخاب کاپیتان، خود همایون بهزادی به من رای داد. حمید شیرزادگان خدا‌بیامرز هم همینطور. همایون به من رای داد در حالی که اگر فوتبال او ۱۰۰ بود، من خودم را برابر او ۵۰ هم نمی‌دانستم. به پرسپولیس هم که آمدیم همین روند ادامه پیدا کرد و من شدم کاپیتان پرسپولیس، در حالی که همایون می‌توانست بازوبند را ببندد و خدا شاهد است که اگر به‌قدر یک ذره کوچک ناراحتی پیش می‌آمد.شرح عکس: رضا وطنخواه‌، همایون بهزادی، حمید جاسمیان، هادی طاووسی - ‌سال ۱۳۴۶ (فدراسیون تاریخ و آمار فوتبال ایران)

*** قاب مشاهیر ۲
‌ کودکی جمیله شیخی‌، مادر آتیلا پسیانی. پنجشنبه گذشته تولد جمیله شیخی بود؛ او زاده ۹ اردیبهشت ۱۳۰۹ در زنجان و درگذشته ۲ خرداد ۱۳۸۰ است

توضیحات

‌قاب تاريخ 1

توضیحات

قاب تاريخ 2

توضیحات

قاب تاريخ 3

توضیحات

قاب مشاهير 1

توضیحات

قاب مشاهير 2

کدخبر: ۳۸۷۱۸۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر