کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۹۱۰۶۱
تاریخ خبر:

قاب تاریخ| ‌‌فرخ‌رو و نیک‌پی ‌‌و مهناز و ویشکا و ‌بهشتی و بنی‌صدر

روزنامه هفت صبح،‌ مرتضي كليلي ‌| ‌ با قاب تاريخ به ایران قدیم سفر‌ و یادی ‌‌از ‌گذشته مي‌كنيم. در تهیه این مجموعه، از تصاویر كمتر ديده ‌شده‌اي استفاده شده که تماشاي آنها خالی از لطف نيست. عكس‌هايي از مشاهير تاريخ معاصر ايران، شهرهاي ايران، خودروهای نوستالژیک، عكس‌هاي فوتبالي‌ و… براي ديدن تصاوير و شرح آن ادامه مطلب را بخوانيد.

قاب مشاهیر 1
عکسی از ابوالحسن بنی‌صدر، آیت‌الله هاشمی‌رفسنجانی، آیت‌الله بهشتی و آیت‌الله طالقانی در کنار مجسمه سرنگون‌شده شاه - اوایل انقلاب 57 (موسسه مطالعات تاریخ معاصر)

قاب نوستالژی 1
برف پاییزی در تهران - آذر 1395 (آژانس عکس ایران)

قاب مشاهیر 2
حضور هنرمندان در هجدهمین جشن خانه سینما؛ ویشکا آسایش، مهناز افشار، رضا کیانیان، پیمان معادی و… - سال 1395

قاب تاریخ
دست‌بوسی‌‌ غلامرضا نیک‌پی شهردار وقت تهران از فرح‌ و ‌نگاه قابل تامل فرخ‌رو پارسا (نفر وسط). ‌نیک‌پی ‌‌توسط دادگاه انقلابی، ‌مفسد فی‌الارض شناخته و در ۲۲ فروردین ۱۳۵۸‌ اعدام ‌‌شد.

قاب نوستالژی 2
عکس یادگاری با فولکس‌بیتل ‌اواسط دهه 30؛ اولین سری از اتومبیل‌های فولکس‌واگن بیتل در اردیبهشت‌ ۱۳۳۲ به ایران وارد شد. ‌‌این اتومبیل به موتور ۴‌سیلندر‌۱۱۹۰ و ۱۳۰۰ سی‌سی مجهز بود که در قسمت عقب قرار داشت. ‌‌‌ فولکس بیتل‌های وارد شده در کشور آخرین سری از فولکس با شیشه عقب دوتکه بودند و از اواخر دهه 60‌میلادی کارخانه شیشه بیضی را جایگزین نمود‌. (عکس: کلاسیک‌کار)

کدخبر: ۴۹۱۰۶۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر