کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۶۲۳۶
تاریخ خبر:

قاب تاریخ: از مهراب ‌شاهرخی تا هدایای ساجده ‌

روزنامه هفت صبح،‌ مرتضی کلیلی ‌| ‌با قاب تاریخ به ایران قدیم سفر‌ و یادی ‌‌از ‌گذشته می‌کنیم. در تهیه این مجموعه، از تصاویر کمتر دیده ‌شده‌ای استفاده شده که تماشای آنها خالی از لطف نیست. عکس‌هایی از مشاهیر تاریخ معاصر ایران، شهرهای ایران، عکس‌های فوتبالی، نوستالژیک و… برای دیدن تصاویر و شرح آن گالری تصویری را ورق بزنید.

توضیحات

قاب ‌نوستالژی: پوستر فيلم گمشدگان برسردر سينما آزادي تهران سال 1367. اين سينما پيش از انقلاب به نام سينما شهر فرهنگ شناخته مي‌شد كه در تقاطع عباس‌آباد (شهيد بهشتي) و وزرا قرار دارد. (تهرانیکا)

توضیحات

قاب نوستالژي: تصويري ديده نشده از ليلا سادات دهكويي ملقب به عمه ليلا در بازار تجريش سال 1353. ‌او در ماموريت پدرش چون نظامي بود در شش سالگي به تهران مهاجرت كرد. نقل است در كاروان سفر مدام از روي الاغ مي‌افتاده و به همين دليل او را در يكي از كوزه‌هاي سمنو كه بار الاغ بود قرار مي‌دهند و همانجا بوده كه پيوند عميقي با سمنو پيدا كرد.

توضیحات

قاب مشاهير: عكس يادگاري ستاره‌های تيم كارگري رنگ شمس، قهرمان بازي‌هاي كارگري تهران در زمين اكباتان. مهراب ‌شاهرخي، اكبر زنديه، مجتبي حوله‌كيان، محمود صالح‌آبادي،‌ اسماعيل اردلان، اصغر عبدالهي، ‌مجيد سبزي،‌علي‌نصرالله و... سال ۱۳۶۲‌.

توضیحات

قاب تاريخ: تصويري از قباله ازدواج ساجده همسر صدام حسين به همراه هداياي نامزدي

توضیحات

قاب نوستالژي: برنج کوبی در بلوک خواجه ای فیروزآباد دهه 40

کدخبر: ۳۲۶۲۳۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر